ََAdmin1

آدرس، تلفن و مشخصات شعب بانک گردشگری مشهد را می‌توانید دراین صفحه مشاهده فرمایید.

کد شعبه

بانک

شهر

آدرس

تلفن

۱۵۱۱

گردشگری

مشهد

چهارراه آزادشهر، بلوار معلم، بین معلم ۲و ۴ ، شماره ۱

۰۵۱۳۶۰۸۹۰۰۱

۲۵۱۱

گردشگری

مشهد

خیابان احمد آباد، مقابل بیمارستان قائم، ساختمان حسینی

۰۵۱۳۸۴۷۰۳۷۰

۴۵۱۱

گردشگری

مشهد

خیابان راهنمایی، نبش راهنمایی ۷ ، پلاک ۲۷۶

۰۵۱۳۸۴۶۸۶۷۲

آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، بلوار رضا، رضا ۲

فاصله هتل تا فرودگاه: ۳۰ دقیقه        فاصله هتل تا حرم: با ماشین ۲۰ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۲۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۱۳۳۵

وب سایت هتل سی برگ مشهد:  www.seebarghotel.com

امکانات: هتل سی برگ مشهد در یکی از خیابان قدیمی و معروف مشهد یعنی خیابان احمد آباد واقع شده و علیرغم دوری نسبی به حرم امام رضا به بسیاری از مراکز اداری و تجاری مشهد و بازارها نزدیک میباشد. از مزایای هتل سی برگ دوری از شلوغی و ترافیک مناطق نزدیک به حرم امام رضا (ع) می باشد. هتل سی برگ مشهد هتلی مدرن در هشت طبقه و با ۵۶ اتاق دو تخته، سه تخته و آپارتمان یک و دو خوابه است. هتل سی برگ هتلی سه ستاره با امکاناتی از قبیل لابی، فست فود، رستوران چینی و ایرانی، کافی‌شاپ، کافی‌نت، چایخانه، فروشگاه، صرافی،خودپرداز، لانداری، تالارهای پذیرایی، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی را برای مسافران فراهم ساخته است. اتاق‌های هتل سی برگ مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم صوتی تصویری، ماهواره و یخچال دارند. شایان ذکر است قنادی طوسی از مشهورترین قنادی‌های مشهد در همسایگی هتل سی برگ واقع شده است.

  • مشاهده موقعیت هتل سی برگ روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، میدان راه آهن، خیابان شهید کامیاب، کامیاب ۳۲

فاصله هتل تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه           فاصله هتل تا حرم: پیاده ۱۵ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۵ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۳۰۱۱

وب سایت هتل دیپلمات مشهد:  www.3011.ir

امکانات: هتل دیپلمات مشهد در خیابان کامیاب مشهد که به میدان راه آهن منتهی می‌گردد واقع شده است. هتل دیپلمات مشهد از لحاظ دسترسی، نسبتا نزدیک به حرم امام رضا (ع) ، میدان شهدا و بسیار نزدیک به ایستگاه راه آهن است. هتل دیپلمات مشهد هتلی مدرن با اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته است. این هتل سه ستاره امکاناتی از قبیل لابی، رستوران با غذای ایرانی و فرنگی،کافی‌شاپ، کافی‌نت، فروشگاه، استخر و سونا و جکوزی، لانداری، سالن کنفرانس، خدمات خانه‌داری، نمازخانه، آسانسور، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، تاکسی سرویس، پارکینگ با ظرفیت محدود را برای مسافران فراهم ساخته است. اتاق‌های هتل دیپلمات مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی، صندوق اختصاصی، سیستم صوتی تصویری، ماهواره و یخچال است.

  • مشاهده موقعیت هتل دیپلمات روی نقشه مشهد

 

هتل

آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، جنب کوچه جوادیه

فاصله هتل تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه        فاصله هتل تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۱۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۱۶۸۰۱

وب سایت هتل نیما مشهد: -

هتل نیما مشهد در خیابان طبرسی مشهد و بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) واقع شده است. از لحاظ دسترسی، مسافران هتل نیما به حرم، راه آهن مشهد، مراکز خرید خیابان هفده شهریور و میدان شهدا نزدیک می باشد. هتل نیما دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌باشد. هتل نیما مشهد امکاناتی از قبیل لابی، رستوران، لانداری، خدمات خانه‌داری، نمازخانه، آسانسور، اینترنت در لابی، گشت شهری، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی و صبحانه بوفه را برای مسافران فراهم ساخته است. اتاق‌های هتل نیما مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی، صندوق اختصاصی می‌باشند.

  • مشاهده موقعیت هتل نیما روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان کوهسنگی، نبش کوهسنگی ۲۴

فاصله هتل تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه            فاصله هتل تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۸۰۴۷

وب سایت هتل لااله مشهد:  www.lalehhotelmashad.ir

هتل لاله مشهد در خیابان کوهسنگی مشهد، که پارک مشهور کوهسنگی در انتهای آن قرار دارد واقع شده است. از لحاظ دسترسی مسافران این هتل ۳ ستاره به پارک کوهسنگی، مراکز خریدی مثل زیست خاور، میدان شریعتی از میدان‌های اصلی شهر و ایستگاه مترو نزدیک می‌باشد. هتل لاله دارای ۱۰۱ اتاق دو تخته، سه تخته و آپارتمان‌های دو و چهار تخته و سوییت دو خوابه می‌باشد. هتل لاله امکاناتی از قبیل لابی، رستوران، لانداری، خدمات خانه‌داری شبانه‌روزی، خودپرداز، آسانسور، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، کافی‌نت، سرویس رایگان حرم و پارکینگ اختصاصی را برای مسافران فراهم ساخته است. اتاق‌های هتل مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی، امکانات صوتی و تصویری، شبکه ویدیویی، ماهواره و تهویه مطبوع می‌باشند.

  • مشاهده موقعیت هتل لاله روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۳۵

فاصله هتل تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه           فاصله هتل تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۰۸۴۸

وب سایت هتل میامی مشهد: -

هتل میامی مشهد یکی از هتل‌های آپارتمانی نوساز نزدیک به حرم می‌باشد که در 6 طبقه ساخته شده و امکانات هتل سه ستاره را دارا می‌باشد. هتل میامی مشهد دارای اتاق‌های دو تخته دبل و تونین (ظرفیت  یک نفر اضافه را دارد)، اتاق سه تخته (ظرفیت  یک نفر اضافه را دارد)، اتاق چهار تخته (ظرفیت  یک نفر اضافه را دارد)، اتاق دو تخته لوکس تشریفاتی (ظرفیت دو نفر اضافه را دارد) و اتاق دو تخته فول بورد (افزایش ظرفیت ندارند)، تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام هستند. در لابی هتل میامی مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها رایگان، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل میامی مشهد پارکینگ ندارد.

  • مشاهده موقعیت هتل میامی روی نقشه مشهد

 

ب

آدرس: مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه         فاصله تا حرم: با ماشین ۱۴ دقیقه  

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۷۲۷۳۷۳۸

وب سایت هتل خانه سبز: khaneyesabz.ir

هتل خانه سبز مشهد در نزدیکی مرکز تجاری نصر و حرم امام رضا (ع) واقع شده است. هتل خانه سبز دارای اتاق‌های دو تخته (ظرفیت اضافه ندارد)، اتاق سه تخته (ظرفیت اضافه ندارد)، آپارتمان یک خوابه ( دارای دو تخت و ظرفیت نفر اضافه ندارد)، آپارتمان دو خوابه رویال (دارای چهار تخت و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، آپارتمان سه خوابه ( دارای شش تخت وظرفیت یک نفر اضافه را دارد) تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل خانه سبز دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، صندوق امانات هستند. هتل خانه سبز مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، فروشگاه، کافی‌نت، نمازخانه، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها رایگان، صندوق امانات، رستوران با ظرفیت۲۰۰ نفر وجود دارد. صبحانه نیز در هتل خانه سبز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. همچنین هتل خانه سبز مشهد پارکینگی با ظرفیت ۶۰ماشین دارد. قابل ذکر است هتل خانه سبز دارای دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی، گواهینامه ISO۹۰۰۱و ۱۴۰۰۱ ، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذایی HACCP و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی OHSAS۱۸۰۰۱ ازARC کانادا و همچنین گواهینامه‌های امنیت توریست SFT و رضایت مشتری cs از MI انگلستان می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل خانه سبز روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان اندرزگو (خسروی نو)، جنب چهارراه خسروی

فاصله هتل تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه         فاصله هتل تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۱۵ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۱۷۱۶۶

وب سایت هتل آپادانا:-

امکانات هتل آپادانا مشهد: هتل آپادانا مشهد در حوالی چهارراه خسروی مشهد واقع شده و از لحاظ دسترسی مسافران هتل به حرم امام رضا (ع)، مراکز خرید مرکز شهر، راه آهن، مترو مشهد و خیابان شهدا بسیار مناسب است. هتل آپادانا دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های دو و سه نفره است. همچنین امکاناتی از قبیل نمازخانه، رستوران، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و ایرانی، آسانسور، کافی‌شاپ، کافی‌نت، سالن بیلیارد همچنین گشت درون و برون شهری، تاکسی سرویس را دارا می‌باشد و صبحانه بوفه نیز به مسافران ارائه می‌شود.

  • مشاهده موقعیت هتل آپادانا روی نقشه مشهد

 

آرامگاه امام‌زاده سید محمد علوی مشهد، سید محمد علوی از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) است که آرامگاه امام‌زاده سید محمد علوی در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد به تربت حیدریه و در کنار این جاده بر روی تپه‌ای واقع شده است.

آدرس: مشهد، ۴۵ کیلومتری جاده مشهد به تربت حیدریه

  • مشاهده موقعیت آرامگاه امام‌زاده سید محمد علوی روی نقشه مشهد

 

 

 

امام‌زادگان هاشم و محتشم از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) می‌باشند و بنای آرامگاه امام‌زادگان هاشم و محتشم در ۵۵ کیلومتری شهر مشهد در جاده نیشابور واقع شده است. بنای امام‌زادگان هاشم و محتشم دارای دو گنبد وگلدسته‌های طلایی که در داخل آینه کارشده‌اند بوده و به شبستانی به وسعت حدود ۳۵۰ متر منتهی می‌گردد.

امام زادگان هاشم و محتشم

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو