ََAdmin1

درد دندان از بدترین دردهاست! دندانپزشکی‌هایی در مشهد وجود دارند که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. حتما قبل از مراجعه تماس بگیرید



کلینیک دندانپزشکی

ساعت فعالیت

آدرس

تلفن

کلینیک دندانپزشکی ایرانیان

شبانه‌روزی

مشهد، حاشیه بلوار وکیل آباد، بین سه راه آب و برق و سه راه هنرستان

۰۵۱۳۸۶۴۹۴۹۴

کلینیک دندانپزشکی نوین

شبانه‌روزی

مشهد، بلوار پیروزی، حد فاصل پیروزی ۳۲ و چهارراه کوثر، ساختمان شماره ۱۴۴، طبقه اول

۰۵۱۳۸۸۳۹۷۸۸

کلینیک دندانپزشکی ابوالفضلی

شبانه‌روزی

مشهد، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی

کلینیک دندانپزشکی قانع

شبانه‌روزی

مشهد، میدان استقلال، آزادی ۲۹

۰۵۱۳۶۰۶۲۶۰۲

کلینیک دندانپزشکی ایران مهر

شبانه‌روزی

مشهد، تقاطع خیابان آبکوه و بلوار کلاهدوز

۰۵۱۳۷۲۳۳۱۹۵

کلینیک دندانپزشکی لبخند ماندگار

شبانه‌روزی

مشهد، حاشیه خیابان امام خمینی، بین چهارراه لشگر و میدان ده دی، جنب امام خمینی ۴۰

۰۵۱۳۸۵۴۳۷۴۵

کلینیک دندانپزشکی حکیم توس

شبانه‌روزی

مشهد، بلوار پیروزی، بین ۶۹ و ۷۱

۰۵۱۳۸۶۴۴۶۴۴

 کلینیک دندانپزشکی خوارزمی  شبانه روزی

مشهد، بین چهارراه معلم و ایرج میرزا، نبش معلم 16، برج آلبان، طبقه اول

  ۰۵۱۳۶۱۴۴۱۵۴

 

هتل 4 ستاره

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

فاصله هتل تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه               فاصله هتل تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن: ۱۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۳۳۹۱۵۵۵

وب سایت هتل آرمان سان پلازا:  www.sunplazaworldwide.com

امکانات: هتل آرمان، هتلی تازه تاسیس واقع در مجتمع تفریحی، تجاری، اقامتی آرمان مشهد می‌باشد که با توجه موقعیت کم نظیر خود می‌تواند اقامت دلپذیری را برای مسافران فراهم سازد. نزدیکی به حرم امام رضا (ع)، دسترسی آسان به مرکز خرید، شهربازی، فضای مفرح مجتمع آرمان و رستوران‌ها و فود‌کورت آن از امتیازات هتل آرمان مشهد می‌باشد. همه ۲۹۱ اتاق هتل آرمان سان پلازا با استانداردهای روز ساخته شده و دارای امکاناتی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های صوتی و تصویری، ماهواره و تهویه مطبوع می‌باشند. کافی‌نت، گیم‌نت، کافی‌شاپ، رستوران، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ و اتاق نمک، تجهیزات ورزشی و بدنسازی، سالن بیلیارد و پینگ پنگ بخشی از امکانات فراهم آمده در هتل آرمان مشهد می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت آرمان سان پلازا روی نقشه مشهد

 

مجتمع تجاری گوهرشاد مشهد در حاشیه بلوار شهید صادقی بین میدان راهنمایی و چهار راه ششصد دستگاه شهر مشهد است. بازار گوهرشاد با وجود سالن‌های عریض دارای۸۴مغازه در طبقات است که در آن‌ها لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات و... عرضه می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان سازمان آب، بالاتر از میدان راهنمایی، نرسیده به خیابان اسفندیانی

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری گوهرشاد روی نقشه مشهد

 

مجتمع تجاری زیست خاور در میدان شریعتی (تقی آباد) اول خیابان کوهسنگی که یکی از معتبرترین میدان‌های شهر مشهد می‌باشد قرار گرفته است و از اماکن مذهبی و نقاط دیدنی شهر فاصله چندانی ندارد. نزدیکی به ایستگاه قطار شهری (مترو)، فرودگاه، ایستگاه راه آهن، مجتمع تجاری زیست خاور را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سوغات کرده است. مجتمع تجاری زیست خاور از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری است که در ۱۵ طبقه ساخته شده و تنها ۴ طبقه به ۶۹۸ واحد تجاری آن اختصاص یافته است. خرید پوشاک، کیف و کفش، خوراکی ها، اقلام مذهبی و انواع سوغات مشهد در زیست خاور مشهد امکان پذیر است.

آدرس: مشهد، ضلع جنوب غربی میدان شریعتی، جنب کوهسنگی ۲

تلفن:۳۸۵۴۱۳۲۶

وب سایت: www.zistkhavar.com

 زیست خاور

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری زیست خاور روی نقشه مشهد

 

زیست خاور

زیست خاور


با توجه به استقبال از مجتمع تجاری کیان سنتر ساخت کیان سنتر۲ در انتهای بلوار فرامرز عباسی برنامه‌ریزی شده و با تهیه زمینی مقابل مجتمع کیان سنتر۱ به انجام رسید. مجتمع کیان سنتر۲ که در هفده طبقه (شامل شش طبقه زیرزمین و همکف) بنا شده است دارای پارکینگ، هایپرمارکت، شهربازی، فود کورت بزرگ، دفاتر اداری و واحدهای تجاری می‌باشد. 

آدرس: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی

تلفن:۳۶۰۹۲۸۶۶

 وب سایت: www.kiancenter.org

 

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری کیان سنتر 2 روی نقشه مشهد



مجتمع کیان سنتر مشهد در بلوار جانباز و تقاطع فرامرز عباسی قرار دارد. مجتمع تجاری کیان سنتر یکی از مجتمع‌های تجاری خوب مشهد می‌باشد که دارای قسمت‌های مختلف از جمله فست فود با کیفیت، سالن بازی کودکان و هایپر مارکت و… است. با توجه به استقبال از این مرکز خرید، مجتمع کیان سنتر ۲ نیز مقابل مجتمع کیان سنتر احداث شده است.

آدرس: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی

تلفن:۳۶۰۴۹۴۴۴ 

وب سایت: -

 کیان سنتر

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری کیان سنتر روی نقشه مشهد

 

کیان سنتر


مجتمع پروما در میدان جانباز مشهد قرار گرفته است. مرکز خرید پروما مشهد در چهار طبقه ساخته شده است. علاوه بر هایپرمارکت بزرگ پروما که در طبقه همکف که انواع مواد خوراکی، میوه، البسه، کیف و کفش، لوازم خانگی را در زیربنایی در حدود شش هزار متر مربع ارائه می‌دهد، ۲۵۰ واحد تجاری نیز در طبقات دیگر پاساژ پروما موجود است، که واحد‌های تجاری پروما انواع پوشاک، کیف و کفش که جزء برندهای روز دنیا هستند ارائه دهند. البته در مجتمع تجاری پروما زعفران، خشکبار و سوغات نیز بفروش می‌رسد. در طبقه آخر مجتمع پروما کافی‌شاپ و فست‌فود موجود است. همچنین امکاناتی از قبیل شهربازی، بولینگ، بیلیارد در طبقه آخر مجتمع تجاری پروما برای سرگرمی و تفریح بازدید کنندگان فراهم شده است. پارکینگ مجتمع پروما دارای ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو است.

 آدرس: مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز

تلفن:  ۳۷۶۳۷۴۰۱
وب سایت:
www.promacenter.com

   پروما مشهد

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری پروما روی نقشه مشهد

 

پروما مشهد


برج آلتون در خیابان توریستی و زیبای دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و۲۳ قرار دارد. برج آلتون مشهد جزء یکی از بلندترین و عظیم‌ترین ساختمان های کشور است که در یک مجموعه دیدنی، تجاری – اداری با فضای قابل توجه پارک خودرو (حدود ششصد خودرو) به عنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور نیز شناخته می‌شود. نمای خارجی و داخلی برج آلتون مشهد جزء لوکس ترین برج‌ها و مراکز خرید کشور به حساب می‌آید. فروشگاه‌های برج آلتون به طور عمده در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه و کالاهای دیجیتال فعال هستند.

آدرس برج آلتون: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه بیست دو و بیست وسه

شماره تماس برج آلتون: ۳۸۴۹۱۲۳۵

وب سایت برج آلتون: alton-tower.ir

برج آلتون 

  • مشاهده موقعیت برج آلتون روی نقشه مشهد

برج آلتون


مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی ساخته شده است. ساختمان تجاري مجتمع الماس شرق در شش طبقه ساخته شده که اكثر واحدهاي مجتمع الماس شرق به نمايندگي‌ها و كسبه شاغل در امر فروش و توزيع لوازم خانگي ،چيني و بلور، صوت و تصوير، رايانه، تلفن همراه، کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی و لوازم لوکس و دکوری واگذار شده است . پاركينگ طبقاتي مجتمع تجاری الماس شرق چهار طبقه‌ای می‌باشد که ظرفيت پارك حدوداً ۱۳۰۰ دستگاه اتومبيل را دارد. همچنین پاساژ الماس شرق شامل سرزمین عجایب برای تفریح کودکان می‌باشد. سرزمین عجایب را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب آورد که این توانایی را دارد با بازی‌های متنوع و گوناگون ساعت‌ها بچه‌ها را سرگرم کند. به جز سرزمین عجایب، در مجتمع تجاری الماس شرق سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهای شور جهان است. تنوع گونه‌های ماهی موجود در آکواریوم شهر دریایی شرق بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان رنگارنگ و متنوع آب‌های شور پیدا می‌شود. آبنمای مجموعه الماس شرق نیز که در مرکز پاساژ الماس شرق واقع شده در نوع خود جالب و تماشایی می‌باشد. آبنمای مجتمع تجاری الماس شرق از صبح ساعت ده تا سیزده، راس هر ساعت و عصرها از هفده وسی الی بیست و یک سی در هر ساعت نیم ساعت اجرای برنامه دارد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام

تلفن: ۳۷۱۱۳۱۱۱ 

وب سایت: www.almasshargh.com

الماس شرق

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری الماس شرق روی نقشه مشهد

 الماس شرق

الماس شرق


 

یکی از بزرگترین و مدرنترین مجتمع‌های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد مقدس که در خیابان نواب صفوی نزدیک به هتل سروش و با فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) احداث شده، مجتمع آرمان می‌باشد که پذیرای مسافران و شهروندان محترم است. مجتمع تجاری آرمان در بخش مرکزی دارای فضاهای مفرح، آبشار و صخره‌های بسیار بزرگ، محل بازی و تفریحگاه برای کودکان و بزرگسالان بوده و همچنین فود‌کورت مجموعه با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر پذیرای مسافران محترم مشهد است. مجتمع تجاری آرمان ۱۳ طبقه شامل ۳۵۹ واحد تجاری ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی بوده و ظرفیت پارکینگ آن نیز ۴۴۵ می‌باشد.

آدرس مجتمع تجاری آرمان: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

تلفن مجتمع تجاری آرمان: ۰۵۱۳۳۲۳۰

وب سایت مجتمع تجاری آرمان: www.arman-center.com 

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری آرمان روی نقشه مشهد

 

 مجتمع تجاری آرمان مشهد

مجتمع تجاری آرمان مشهد

مجتمع تجاری آرمان مشهد

 



مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو