ََAdmin1


آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، مقابل فرمانداری مشهد

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه           فاصله تا حرم: با ماشین ۱۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۹۰۰۴۴

وب سایت هتل جم مشهد: www.jam-hotel.com

امکانات هتل جم مشهد: هتل جم مشهد نزدیک بیمارستان آریا می‌باشد. اتاق های هتل جم مشهد دارای ماهواره است.  همچنین در لابی هتل جم نیز اینترنت وایرلس وجود دارد. هتل جم امکاناتی از قبیل  کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه و غرفه‌های مختلف، کافی‌نت، سالن کنفرانس و آسانسور است. همچنین هتل جم مشهد گشت درون و برون شهری، تاکسی سرویس و سرویس به حرم دارند. صبحانه در هتل جم سرو می‌گردد.

  • مشاهده موقعیت هتل جم روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، خیابان نوغان، نبش نوغان۵

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه               فاصله تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۱۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۲۱۲۲

وب سایت هتل عماد مشهد:  emadhotel.com

هتل عماد مشهد در سال ۱۳۸۹ در نزدیکی ضلع شمالی حرم افتتاح شده است. هتل عماد مشهد هتلی مجلل در ۹ طبقه ساخته شده است که دارای ۱۵ سوئیت رویال، 4۰ اتاق دو وسه تخته است. اتاق دو تخته فولبرد ( یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه)، اتاق سه تخته فولبرد ( یک تخت دبل و یک تخت سینگل) و سوئیت یک خوابه رویال فولبرد ( یک تخت دبل، یک تخت سینگل، ظرفیت سه نفر) بوده و تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عماد مشهد دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام هستند. دیگر امکانات هتل عماد مشهد شامل خدمات و امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، روم سرویس، نمازخانه، لاندری، اینترنت در اتاق‌ها و لابی بدون هزینه، کافی‌شاپ و رستوران در بام هتل، سالن بدنسازی، اتاق چمدان، استخر، سونا (خشک و مرطوب) و جکوزی، کافی‌نت، سالن ورزشی، سالن کنفرانس می‌باشد. رستوران هتل عماد مشهد دارای ظرفیت۲۸۵ نفر است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، عربی و فست فود را سرو میکند. در هتل عماد صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. هتل عماد مشهد پارکینگ اختصاصی نیز دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل عماد روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان خسروی نو

فاصله تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه                 فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۵۵۶۹۰

وب سایت هتل جنت مشهد: -

امکانات هتل جنت مشهد: اتاق‌های هتل جنت مشهد دارای ماهواره و اینترنت وایرلس است. همچنین در لابی هتل نیز اینترنت وای‌فای وجود دارد. هتل جنت امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، چایخانه در بام هتل، رستوران‌های با ظرفیت ۳۰۰ نفر، جکوزی، سونا خشک و بخار، سالن کنفرانس، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه و غرفه‌های مختلف، کافی‌نت است. همچنین هتل جنت مشهد دارای گشت درون و برون شهری، تاکسی سرویس و صبحانه است.

  • مشاهده موقعیت هتل جنت روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، شیرازی ۲

فاصله تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه                      فاصله تا حرم: پیاده ۲ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۲۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۲۹۲۲

وب سایت هتل توس مشهد: hoteltoos.com

امکانات هتل توس مشهد: هتل توس مشهد هتلی ۴ ستاره دارای اتاق‌های اشرافی دبل، سوئیت رضوی، آپارتمان اشراق (دوخوابه) و آپارتمان (سه خوابه) و با امکانات بی نظیر می‌باشد از جمله این امکانات: وجود ماهواره و اینترنت وایرلس در اتاق‌ها و در لابی هتل اینترنت، آسانسور، نمازخانه، رستوران، چایخانه سنتی، چایخانه سنتی در بام هتل، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی، سونا، بیلیارد، گیم‌نت، کافی‌نت، پارک کودکان، سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، گشت درون و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل توس روی نقشه مشهد

 

شهر مشهد در زمینه احداث پارک‌های آبی پیشرفته و با کیفیت موقعیت بی‌نظیری در ایران و خاورمیانه داشته و مسافران و شهروندان می‌توانند اوقات بسیار خوشی را در این مجموعه‌ها که قصد معرفی آنها را در این صفحه داریم داشته باشند. از ویژگیهای مهم پارک‌های آبی مشهد سرپوشیده بودن آنهاست که باعث می‌شود علاقه‌مندان در تمامی فصول سال بتوانند از این مجموعه‌ها استفاده کنند. مشخصات امکانات و آدرس پارک‌های آبی به همراه موقعیت آنها بر روی نقشه در این صفحه ذکر شده است.

"شایان ذکر است ساعت کار مجموعه‌های آبی در ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید. "

 

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

جدیدترین پارک آبی شهر مشهد، مجموعه تفریحی سرزمین موج‌های خروشان است که تمامی رکوردها را شکسته و به نظر می‌رسد. بهترین انتخاب برای سپری کردن اوقاتی خوش در شهر مشهد می‌باشد. طبق اطلاعات منتشر شده این مجموعه با مساحتی در حدود ۳۰،۰۰۰ متر بزرگترین در نوع خود در جهان بوده و با ارتفاع سقف ۴۰ متر دارای ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه سرزمین موج‌های خروشان که در منطقه ییلاقی شاندیز بنا شده است     

ادامه مطلب ... 

تلفن: ۰۵۱۳۵۵۹۳۱۳۳

سرزمین موج‌های آبی مشهد

سرزمین موج‌های آبی در قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳ ساخته شده و از بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه محسوب می‌شود، سرسره "تاپسی توروی" این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰از طرف انجمن پارک‌های آبی جهان است. از سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای امکانات و تفریحات زیر است : سرسره‌های آهسته، سرسره‌های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره  

ادامه مطلب ...

تلفن: ۰۵۱۳۶۲۲۹۰۱۵

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان دارای سینمای ۵ بعدی آبی بوده، همچنین برای اولین بار در ایران امکانات موج سواری در این مجموعه فراهم شده و دارای سرسره‌های مختلف آهسته، سرعتی، رنگین کمان، پیچشی، موج و چاله فضایی و نیز استخر موج و رودخانه خروشان و سونا و جکوزی نیز می‌باشد. برای رفتن به پارک آبی ایرانیان می‌توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با     

ادامه مطلب ...

تلفن: ۰۵۱۳۶۶۳۲۱۲۳

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی- ميدان بهارستان- جنب الماس شرق ساخته شده و جزء بزرگترین پارک‌های آبی طبقاتی در دنیا است و امکاناتی از قبیل سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخرVIP،  سرسره سرعت به ارتفاع ۱۸متر، سرسره آهسته به ارتفاع ۱۵ متر، سرسره پیچ به ارتفاع ۱۸متر و سرسره دوقلویی به ارتفاع ۱۸متردارد. ارتفاع چاله فضایی  آن ۱۷ متر، استخر موج آن ۳۵ متر است، دارای رودخانه‌ای به طول ۱۷۰ متر، دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می‌تراود و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع است. استخری به عمق ۱۲ متر با نمای طبیعی اعماق اقیانوس     

ادامه مطلب ...

تلفن: ۰۵۱۳۷۰۳۷

از اینکه از سایت مشهد اینفو (راهنمای سفر به مشهد) بازدید می‌کنید از شما متشکریم. امیدواریم با به روز رسانی و اضافه کردن مطالب سودمند بتوانیم شما را در داشتن سفری خوش و به یاد ماندنی به شهر مقدس مشهد یاری نماییم. با مطالعه راهنمای سفر و استفاده از سایت شما می‌توانید برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود داشته، نکات مهم سفر به مشهد را خوانده و از مطالب سایت نیز بهره بیشتری ببرید.

پیشنهاد ما این است قبل از هر چیز درباره روش‌های سفر به مشهد، در سایت مطالعه و روش مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. نکات سفر با هواپیما، قطار، اتوبوس و خودرو شخصی و نحوه تهیه بلیط و اطلاعات لازم در این صفحات بیان شده است. اگر قصد اقامت در هتل را دارید در بخش هتل‌ها، تمامی هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و زائرسراهای مشهد را با توضیح امکانات و عکس و ذکر آدرس و تلفن و نیز نمایش موقعیت هتل بر روی نقشه مشخص شده‌اند. همچنین آدرس کمپ‌های مسافرتی مشهد نیز برای مسافران گرامی در سایت قرار داده شده است. در قسمت‌های دیگر سایت شما می‌توانید اطلاعات ضروری برای مسافرت به مشهد از قبیل آدرس پمپ بنزین‌ها، جایگاه‌های گاز CNG، شعب بانک‌ها، تعمیرگاه‌های مجاز انواع خودروها، تلفن‌های ضروری مشهد و نقشه مشهد را یافته و استفاده نمایید. در نقشه جامع مشهد شما می‌توانید نزدیکترین محل مورد نظر خود را به سادگی با انتخاب از منو نقشه بیابید و همچنین از وضعیت آنلاین ترافیک مطلع شوید. 

در فصول بهار و پاییز هتل‌ها ارزانتر، هوا مناسبتر و ترافیک کمتر است، مگر در تعطیلات نوروز، ایام، مناسبت‌های مذهبی. به طور کلی بهترین زمان سفر به مشهد مهر و آبان و فروردین و اردیبهشت می‌باشد. برای سفر به مشهد بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ صبح به شهر مشهد وارد شده و زمان خروج شما در روز بازگشت ۳ بعد از ظهر باشد. البته می‌توانید برای عصر روز آخر اقامت خود در مشهد برنامه ریزی کرده و پس از تحویل اتاق خود در محل اقامت، حداکثر بهره از زمان خود را ببرید.

برای انتخاب محل اقامت خود در نظر داشته باشید هتل‌های نزدیک به حرم به خصوص در فصل سفر معمولا شلوغتر بوده و قیمت بالاتری دارند و به طور کلی در مقایسه با هتل‌های دیگر سرویس دهی ضعیف‌تری دارند. با توجه به هزینه مناسب تاکسی در شهر مشهد و سرویس دهی خط یک قطار شهری مشهد می‌توانید با هزینه‌ای معقول از محل اقامت خود به حرم و سایر نقاط مورد نظر خود تردد کنید. بسیاری از هتل‌ها نیز سرویس رایگان برای حرم امام رضا (ع) دارند که می‌توانید راهنمای لازم را از مسئولان هتل محل اقامت خود دریافت کنید. در انتخاب محل اقامت خود هتل آپارتمان‌ها را هم در نظر بگیرید که بخصوص برای خانواده‌ها با هزینه مناسب امکانات خوبی را ارائه می‌کنند. در صورت امکان لوازم ارزشمند و پول نقد زیاد را با خود نیاورید و یا در صندوق‌های امن در اتاق‌های هتل گذاشته و یا به پذیرش هتل بسپارید و رسید دریافت کنید. دقت کنید حتما مدارک شناسایی و شناسنامه برای تمامی اشخاص را با خود به همراه داشته باشید. هتل‌های مشهد به مدارک شناسایی بخصوص اگر با خانواده سفر می‌کنید حساس هستند.

بهتر است قبل از سفر برای سفر خود برنامه ریزی کرده و مکان‌های مورد نظر خود را مشخص کرده و روش‌های رفتن به آنها و هزینه‌ها را برآورد کنید. برای این کار می‌توانید اطلاعات و آدرس اماکن زیارتی، مکان‌های تفریحی، بازارها و مراکز خرید و دیدنیهای مشهد را در سایت ملاحظه کرده و بهتر برنامه ریزی فرمایید. جهت صرف غذایی خوب و دلخواه و سپری کردن اوقات خوش در شهر مشهد می‌توانید رستوران‌های برگزیده را در صفحه رستوران‌ها به همراه آدرس، تلفن، موقعیت بر روی نقشه و نظرات سایر کاربران مشاهده فرمایید.

همچنین اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما اپلیکیشن‌های کاربردی قرار داده شده در بخش‌های مختلف سایت از قبیل نقشه مشهد، تهیه بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس و مترو مشهد را دانلود و نصب بفرمایید.

جهت تردد در شهر پیشنهاد می‌کنیم مطلب تاکسی‌ها و مترو شهر مشهد را نیز مطالعه فرمایید. در پایان برای تهیه سوغات مشهد می‌توانید صفحه سوغات مشهد را ببینید.

امیدواریم که سفری سلامت همراه با اوقاتی خوش در شهر مشهد داشته باشید.

 

آدرس: مشهد، شمال شرقی میدان احمد آباد، ابتدای خیابان کلاهدوز

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۴۰ دقیقه                 فاصله تا حرم: با ماشین ۲۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۳۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹

وب سایت هتل هما1: www.homahotels.com

امکانات:هتل هما1 هتل همای شماره۱ مشهد با قدمتی بیش از ۴۰ سال پس از چندین سال تعطیلی، بازسازی شده و پذیرای مسافران مشهد مقدس است.
هتل هما1 مشهد که در جنب میدان احمد آباد مشهد واقع شده است.
هتل هما به ایستگاه مترو، مراکز خرید احمدآباد و خیابان راهنمایی نزدیک است.هتل همای شماره ۱ مشهد دارای ۲۲۰ اتاق، پارکینگ، اینترنت وایرلس در اتاق و لابی با هزینه، تلویزیون، ماهواره، فروشگاه، آرایشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، چای‌خانه، سونا و جکوزی، بیلیارد، زمین تنیس، تاکسی سرویس، کافی‌نت، دستگاه خودپرداز، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سرویس به حرم و خدمات فرودگاهی رایگان می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل هما1 روی نقشه مشهد

 

رستوران مدائن مشهد یکی از بهترین رستوران‌های شهر مشهد می‌باشد که غذاهای بسیار با کیفیت ارائه می‌دهد.

آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، اول عدالت

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۲۳۳۸

  • مشاهده موقعیت رستوران مدائن روی نقشه مشهد

رستوران راستگو مشهد انواع غذاهای ایرانی سرو می کند. ظرفیت سالن رستوران راستگو در حدود ۱۲۰ نفر می باشد. رستوران راستگو رزرو تلفنی دارد و پیک رستوران رایگان می باشد. در رستوران راستگو از ساعت ۱۲ الی ۱۶ ناهار و از ساعت ۱۹ الی ۲۴ شام سرو می شود.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید)

تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶ و ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۸

  • مشاهده موقعیت رستوران راستگو روی نقشه مشهد

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو