ََAdmin1

از سال ۱۳۹۳ کمپ بابا قدرت به پارک بانوان تبدیل شده و دیگر پذیرای زائران و مسافران مشهد نمی‌باشد. مسافران می‌توانند به کمپ غدیر (طرق) مراجعه نمایند.

بنایی متعلق به دوره قاجار و با قدمت بیش از دویست سال محور بنای کمپ بابا قدرت قرار گرفته و با کاشت درختان و ایجاد جنگل مصنوعی کمپ بابا قدرت مشهد در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردید. امکانات کمپ بابا قدرت با وسعتی در حدود 20 هکتار شامل محل پارک خودرو، محل نصب چادر، محل بازی کودکان، بازی‌های رایانه‌ای، سرویس بهداشتی، حمام و فروشگاه می‌باشد. همچنین رستوران و بازارچه سنتی نیز در کمپ بابا قدرت مشهد وجود دارد.

پارک جنگلی طرق یا کمپ مسافرتی غدیر با فضایی در حدود صد و هشتاد هکتار و با ظرفیت چهار هزار چادر و ۲۸۰ کلبه در حاشیه بزرگراه شهید کلانتری و جنوب میدان غدیر واقع شده است. قسمت اعظم کمپ مسافرتی غدیر که پیشتر به نام کمپ طرق معروف بوده است، پوشیده از درختان اقاقیا، سپیدار، نارون، افرا و سرو و انواع دیگر بوده و با وجود آب روان  در فضای پارک محیط دلپذیری را برای اسکان مسافران مشهد فراهم ساخته است. مسافرانی که از مسیر تهران به سوی مشهد سفر می‌کنند در ورودی شهر به سهولت به پارک دسترسی دارند، از طرفی باید توجه داشته باشید که کمپ کمی به مرکز شهر دور می‌باشد. امکاناتی از سوی شهرداری مشهد مانند سکوهای برپایی چادر، چادرهای مسافرتی، کلبه‌های اسکان، محل پارک خودروها، سرویس بهداشتی، حمام، فروشگاه و زمین بازی برای کودکان فراهم شده است. برای ورود به کمپ غدیر با خودرو مبلغی به عنوان ورودی اخذ می‌گردد.

لطفا برای اطلاع از آخرین هزینه اعلام شده برای اقامت هر خودرو در کمپ غدیر (طرق) به ازای هر شب با تلفن های اعلام شده تماس بگیرید.

تلفن مدیریت کمپ:  ۳۷۵۷ ۰۵۱۳۹۸۲
 تلفن رزرو کانکس: ۰۹۱۵۲۲۰۷۲۴۸

  • مشاهده موقعیت کمپ غدیر روی نقشه مشهد

عکس‌های کمپ غدیر (پارک جنگلی طرق)

کمپ طرق 1

کمپ طرق 2

 


آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۶ و ۸

فاصله تا فرودگاه: ۱۰ دقیقه               فاصله تا حرم: با ماشین ۴ دقیقه 

فاصله تا راه آهن: ۲۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۹۷۹۷۷

وب سایت هتل جواهر شرق مشهد:  www.javahershargh.com

امکانات هتل جواهر شرق مشهد: هتل جواهر شرق در سال ۹۳ در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم امام رضا با ۵۳ اتاق افتتاح شده است. هتل جواهر شرق مشهد دارای رستوران بین المللی مجهز در طبقه ششم، کافی‌شاپ، کافه سنتی، قنادی، استقبال رایگان در فرودگاه و راه آهن، تاکسی سرویس، خدمات گردشگری، خدمات پزشکی و ... می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل جواهر شرق روی نقشه مشهد

 

 


آدرس: مشهد، خیابان پاسداران

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه               فاصله تا حرم: با ماشین ۲۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۲۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۱۸۹۵۰ و ۰۵۱۳۸۵۱۸۹۵۹

وب سایت هتل سلام مشهد: salamhotel.ir

هتل سلام مشهد در خیابان پاسداران (جم) مشهد نزدیک به مرکز خرید جنت و در ۱۳ طبقه بنا شده است. هتل سلام دارای دید مناسبی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. هتل سلام مشهد از هتل‌های با کیفیت چهار ستاره مشهد بوده و دارای امکاناتی نظیر رستوران، رستوران فضای باز،کافی شاپ، فست فود، استخر وسونا، کافی‌نت و اینترنت، پارکینگ و سرویس رایگان به حرم است. هتل سلام مشهد به لحاظ کیفیت و خدمات ارائه شده در برابر هزینه به خصوص در فصول کم سفر دارای قیمتی نسبتا مناسب است.

  • مشاهده موقعیت هتل سلام روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، کیلومتر ۵ جاده طرقبه، بعد از پمپ بنزین

فاصله تا فرودگاه: ۶۵ دقیقه                فاصله تا حرم: با ماشین ۶۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۶۰  دقیقه

تلفن: ۰۵۱۲۴۲۲۵۳۰۰۹

وب سایت هتل بزرگ‌مشهد طرقبه: -

امکانات هتل بزرگ‌مشهد طرقبه: هتل بزرگ مشهد در منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی طرقبه ساخته شده و دارای آپارتمان‌ها و سوئیت‌های لوکس، کانکت دو تخته مجهز به سرویس کامل بهداشتی و امکاناتی از قبیل چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، میدان ورزشی، آسانسور و پارک کودکان دارد. همچنین هتل بزرگ‌مشهد طرقبه دارای گشت درون و برون شهری، پارکینگ اختصاصی و تاکسی سرویس است.

  • مشاهده موقعیت هتل بزرگ‌‌ مشهد طرقبه روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه               فاصله تا حرم: پیاده ۲ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۲۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۳۶۴۷۰۹۳ تا ۹۸

وب سایت هتل اترک مشهد: www.atrak-hotel.com

امکانات هتل اترک مشهد: هتل اترک از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد می‌باشد، اولین هتل چهار ستاره مشهد هتل اترک می‌باشد. هتل اترک در جنب میدان بیت المقدس و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. امکانات هتل اترک شامل رستوران، رستوران فضای باز، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی، اتاق کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، اینترنت، شبکه داخلی سرگرمی، سیستم تهویه، سیستم هوشمند روشنایی و دما (BMS)، لاندری و ... می باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل اترک روی نقشه مشهد

 

 

 


آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان اقبال لاهوری ۲۰

فاصله تا فرودگاه: ۴۵ دقیقه                   فاصله تا حرم: با ماشین ۶۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۴۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۵۰۱۰۶۴۱

وب سایت هتل میثاق مشهد: www.hotelmisagh.com

امکانات هتل میثاق مشهد: هتل میثاق در نزدیکی نمایشگاه بین المللی ساخته شده که در اتاق‌های آن اینترنت و ماهواره وجود دارد. در هتل میثاق مشهد امکاناتی از قبیل چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، سالن کنفرانس، فروشگاه و غرفه‌های مختلف، کافی‌نت ، گیم‌نت، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، آمفی تئاتر، آسانسور و پارک کودکان دارد. همچنین هتل میثاق دارای گشت درون و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه و سرویس حرم است و پارکینگ اختصاصی و تاکسی سرویس نیز دارد و صبحانه رایگان سرو میگردد.

  • مشاهده موقعیت هتل میثاق روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آیت الله بهجت (آزادی)

فاصله تا فرودگاه: ۳۰ دقیقه                       فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۱۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۵۱۹۲۷

وب سایت هتل آزادی مشهد: www.azadihotelmashhad.com

امکانات هتل آزادی مشهد: هتل آزادی در در نزدیکی حرم ساخته شده است.هتل آزادی مشهد دارای اتاق‌های بزرگ و شیک، آپارتمان‌های دو خوابه و یک خوابه تشریفات است و در اتاق‌ها اینترنت و ماهواره وجود دارد و همچنین در لابی هتل آزادی نیز اینترنت وایرلس موجود است. امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، دو رستوران، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه وغرفه‌های مختلف، کافی‌نت، آسانسور و پارکینگ اختصاصی در هتل آزادی مشهد موجود است. همچنین این هتل دارای گشت درون و برون شهری، تاکسی سرویس و صبحانه رایگان در هتل آزادی وجود دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل آزادی روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، پیروزی ۶۲

فاصله تا فرودگاه: ۳۰ دقیقه                  فاصله تا حرم: با ماشین ۴۰دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۸۶۴۶۲۴۱

وب سایت هتل آبان مشهد: www.abanhotel.com

امکانات هتل آبان: قوانین اقامت هتل آبان برای کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیمه بهاء و کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می‌شود و اتاق‌های هتل آبان مشهد دارای ماهواره و اینترنت وایرلس است همچنین در لابی هتل آبان اینترنت وای‌فای وجود دارد. امکاناتی از قبیل آسانسور، کافی‌شاپ، رستوران‌های، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، کافی‌نت، پارک کودکان و فضای تابستانه در هتل آبان مشهد موجود است. همچنین این هتل دارای گشت درون و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه و تاکسی سرویس و صبحانه است.

  • مشاهده موقعیت هتل آبان روی نقشه مشهد

 


آدرس: مشهد، خیابان پاسداران

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه                  فاصله تا حرم: با ماشین ۱۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: ۳۰ دقیقه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۰۰۷۱

وب سایت هتل آسیا مشهد: -

امکانات هتل آسیا مشهد: در هتل آسیا مشهد اینترنت، آسانسور، نمازخانه، رستوران، چایخانه سنتی در بام هتل، کافی‌شاپ، کافی‌نت، سالن کنفرانس، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، گشت درون و برون شهری، سرویس حرم، پارکینگ اختصاصی و صبحانه وجود دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل آسیا روی نقشه مشهد

 

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو