ََAdmin1

بازار بزرگ خیام مشهد در فضایی به وسعت دویست هکتار در ابتدای بلوار خیام شمالی و روبروی مجتمع الماس شرق با معماری زیبا و چشم نواز ساخته شده است. بازار خیام مشهد دارای صد و نود و شش واحد تجاری بوده و دارای امکاناتی مانند پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، بانک و کافی‌نت است. انواع سوغات مشهد، زرشک و زعفران، کیف و کفش، پارچه، اسباب‌بازی، نقره‌جات و انواع پوشاک در بازار خیام عرضه می‌گردد و سطح قیمت‌ها نیز به نسبت مناسب‌تر از همسایه لوکس این بازار یعنی مجتمع تجاری الماس شرق و وصال می‌باشد.

آدرس: مشهد، خیام شمالی، میدان بهارستان، روبروی الماس شرق

 بازار بزرگ خیام مشهد

  • مشاهده موقعیت بازار خیام روی نقشه مشهد

 

در نزدیکی بازارهای مرکزی مشهد، مرکز خرید و پاساژ الغدیر نیز وجود دارد که تنوع زیادی در فروشگاه‌های بازار الغدیر دیده می‌شود. قیمت‌های بازار الغدیر مشهد که در مسیر میدان شهدا به حرم امام رضا (ع) قرار دارد نسبتا مناسب است.

آدرس: مشهد، چهارراه شهدا

  • مشاهده موقعیت بازار الغدیر روی نقشه مشهد

 

بازار امین مشهد در خیابان نواب صفوی یا به قول مشهدی‌ها "پایین خیابون" پس از میدان اعدام سابق مشهد قرار دارد. انواع پوشاک، خوراکی و سوغاتی در بازار امین مشهد فروخته می‌شود. سطح قیمت بازار امین مشهد مناسب می‌باشد.

آدرس: مشهد، خروجی حرم به سمت خیابان نواب صفوی

  • مشاهده موقعیت بازار امین روی نقشه مشهد

 

بازار فرش فروشان مشهد از بازارهای قدیمی مشهد است که قبلا جزيی از بازار بزرگ مشهد بوده است. بازار بزرگ مشهد در حاشیه حرم امام رضا (ع) قرار داشت که قسمت اعظم آن بعد از طرح نوسازی اطراف حرم تخریب شد. بازار فرش فروشان قسمتی از همین بازار است که در میدان بیت المقدس (فلکه آب) واقع شده است. ابتدا فروشندگان مختلف در این راسته بازار مستقر بودند ولی به تدریج فروشندگان فرش و قالی و قالیبافان بیشتری به این بازار آمده و به شکل فعلی در آمد. بنای بازار فرش فروشان مشهد قدیمی و از خشت و گل بوده و بنای گنبدی شکل نیز دارد. امروزه بیشتر حجره‌های این مکان به فروشنگان و پرداخت‌کنندگان انواع قالی اختصاص یافته است. قالی‌های زیبای خراسان از دیرباز به کیفیت و زیبایی شناخته شده است. اگر قصد خرید هم ندارید، دیدن بازار قدیمی فرش فروشان مشهد را به شما توصیه می‌کنیم. 

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، اندرزگو ۱۳

  • مشاهده موقعیت بازار فرش فروشان روی نقشه مشهد

 

بازار مرکزی مشهد از مراکز خرید پر‌طرفدار و پر‌رونق مشهد است. این مجتمع تجاری با قرار گرفتن در یکی از مسیرهای منتهی به حرم امام رضا و نزدیکی به میدان شهدا مشهد یکی از بهترین بازارها و مراکز خرید برای تهیه سوغات است. بازار بزرگ مرکزی مشهد در سال هزار و سیصد و هفتاد و هفت در چهار طبقه در حاشیه چهارراه شهدا مشهد و یا همان چهارراه نادری در فضایی وسیع افتتاح شد. طبقه منفی دو بازار به پارکینگ، منفی یک و همکف به فروشگاه‌ها و طبقه بالا بیشتر به عمده فروشی‌ها اختصاص داده شده است. سوغات مشهد مثل زرشک، زعفران، مهر و جانماز و سجاده و انگشترهای فیروزه و عقیق، انواع پوشاک، بدلیجات، لوازم بهداشتی و آرایش و فرش در بازار مرکزی مشهد عرضه می‌شوند. فاز دوم بازار مرکزی مشهد هم به این بازار اضافه شده و پذیرای مشتریان و زائران مشهد مقدس است.

آدرس: مشهد، چهار شهدا

 بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی مشهد فاز 2

  • مشاهده موقعیت بازار مرکزی روی نقشه مشهد


مجتمع تجاری وصال مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی قسمتی از شهر مشهد که تجمع بازارها و مراکز خرید بزرگ و مدرن دیده می‌شود در بلوار بهارستان و در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع تجاری وصال قرار گرفته است. دو پارکینگ، چندین رستوران و فست فود، شهربازی و فروشگاه‌های مختلف از امکاناتی است که در این مجموعه در دسترس است. آبنمای موزیکال مجتمع وصال نیز به نوعی رقیب آبنمای الماس شرق مشهد است. مجتمع تجاری وصال مشهد در شش طبقه و با حدود چهارصد واحد تجاری فعال در زمینه‌های انواع پوشاک، برندهای پوشاک مردانه، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و کادویی و هایپرمارکت ساخته شده است. رستوران معروف اطلسیه نیز در مجتمع وصال مشهد قرار گرفته است. از دیگر اقلام قابل تهیه در این مجتمع تجاری طلا و ملزومات عروسی است.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق


 مجتمع تجاری وصال مشهد

 

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری وصال روی نقشه مشهد

 


مجتمع تجاری نصر مشهد که در میدان توحید مشهد قرار گفته است. شاید برای مسافران هتل های اطراف گزینه خوبی برای خرید باشد. البته نزدیکی مجتمع تجاری نصر مشهد به راه آهن مشهد نیز یکی از مزایای آن به شمار می‌رود.فاصله بازار نصر با حرم امام رضا (ع) پیاده۲۰دقیقه می‌باشد.

آدرس: مشهد، حاشیه میدان توحید

 مجتمع تجاری نصر مشهد

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری نصر روی نقشه مشهد

 

مجتمع تجاری مروارید شرق مشهد واقع شده در شمال شهر مشهد در چهار طبقه ساخته شده است و شامل واحد‌های تجاری و اداری، تالار و شعبه دوم رستوران معروف پسران کریم می‌باشد. مراکز خرید و تفریحی دیگری از قبیل مجتمع تجاری تفریحی الماس شرق نیز در نزدیکی مجتمع تجاری مروارید شرق وجود دارند.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی
تلفن: ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۰۸

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری مروارید شرق روی نقشه مشهد

 

مجتمع شرق زیست مشهد در نه طبقه در خیابان طبرسی مشهد بسیار نزدیک به خروجی شمالی حرم امام رضا (ع) ساخته شده است. طبقات بالایی مجتمع شرق زیست به هتل اختصاص داده شده، طبقه منفی دو نیز به رستوران و سه طبقه دیگر مجموعه به بازار و فروشگاه‌های مختلف اختصاص داده شده است. عطر و ادکلن، خشکبار و آجیل، زرشک و زعفران، پوشاک، مانتو و روسری، ساعت و بدلیجات و انواع پارچه از مواردی است که در بازار شرق زیست به فروش می‌رسد. مجتمع تجاری شرق زیست با توجه به نزدیکی به مرکز شهر و حرم و مناسب بودن قیمت‌ها از گزینه‌های مناسب خرید به شمار می‌رود.

آدرس: مشهد، ضلع شمالی حرم امام رضا(ع)، حاشیه میدان طبرسی

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری شرق زیست روی نقشه مشهد


فروش طلا و جواهرات در بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای مشهد انجام می‌شود اما بازار طلا‌فروشان مشهد که در خیابان امام خمینی واقع شده است از معروف‌ترین بورس‌های فروش طلا و جواهرات در مشهد است.

آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی، نبش بلوار مدرس (چهار طبقه)، پاساژ مدرس

  • مشاهده موقعیت بازار طلافروشان روی نقشه مشهد

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو