ََAdmin1

بازار هفده شهریور مشهد مشتمل بر تعداد زیادی پاساژ و فروشگاه عمدتا فعال در زمینه فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، لباس زیر، مانتو و روسری و لباس‌های مجلسی می‌باشد. حضور عمده فروشی‌های پوشاک مشهد از گذشته در بازار ۱۷ شهریور مشهد باعث شده بیشتر اجناس عرضه شده در بازار هفده شهریور قیمت مناسبی داشته باشند. پاساژ افشار، حریر و آسیا از مراکز عمده خرید خیابان هفده شهریور است.

آدرس: مشهد، میدان هفده شهریور

  • مشاهده موقعیت بازار هفده شهریور روی نقشه مشهد

 

بازار امام رضا (ع) مشهد با قدمتی بیش از سی و پنج سال در پی تخریب بافت قدیمی اطراف حرم رضوی و با هدف سامان‌دهی به کسبه و فروشندگان در سال ۱۳۵۴ ساخته شد. بازار رضا از بازار‌های قدیمی مشهد می‌باشد که با طولی نزدیک به یک کیلومتر در دو طبقه از ضلع جنوب شرقی میدان بیت‌المقدس (فلکه آب) تا میدان هفده شهریور کشیده شده است. بازار رضا بیشتر محل خرید سوغات مشهد از قبیل سجاده، مهر، تسبیح، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران، زرشک، نبات و انواع ادویه است. در طبقه دوم بازار رضا کارگاه‌های صنایع دستی، فیروزه، طلاکاری و گلدوزی مستقر شده‌اند.

آدرس: مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب)

 

  • مشاهده موقعیت بازار رضا روی نقشه مشهد

 


 

بازار حکیم مشهد که به واسطه حضور فروشندگان روس و عرضه کالاهای روسی به بازار روس‌ها معروف شد در چهار طبقه در خیابان امام خمینی مشهد قرار گرفته است. بازار روس‌ها شاید به علت کاهش کیفیت کالاها مدتی است رونق گذشته را ندارد. انواع پوشاک، کبف و کفش، کریستال و نقره‌جات، آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم‌خانگی و اسباب‌بازی عمده کالاهایی است که در بازار حکیم عرضه می‌گردد.

آدرس: مشهد‌، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان شهدا، روبروی اداره کل آموزش و پرورش مشهد

  • مشاهده موقعیت بازار حکیم روی نقشه مشهد

 

 

بازار ملل مشهد یکی از پروژه‌های جذاب در حال ساخت در مشهد می‌باشد. بازار ملل در حاشیه بزرگراه صد متری (شهید بابا نظر) شاهراه اصلی مشهد ساخته شده است. مرکز تجاری تفریحی ملل مشهد در نه طبقه و با بیش از هشتصد واحد تجاری در حال ساخت است. از ویژگی های بازار ملل می توان به سهولت دسترسی به مرکز شهر، حرم امام رضا (ع) و راه آهن اشاره کرد. همچنین طبقات منفی یک، همکف ، یک و دو شامل واحدهای تجاری، سه و چهار و پنج پارکینگ طبقاتی، شش و هفت شهربازی بوده و پشت بام مجموعه نیز به عنوان پارکینگ روباز مورد استفاده قرار می گیرد. لباس و پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، سیسمونی، طلا و جواهر، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و مانتو و روسری عمده مواردی است که در بازار ملل عرضه خواهند شد. فودکورت و رستوران مجموعه در ارتفاع بالا و با نمای زیبا و رو به حرم از موارد خاص مجتمع تجاری تفریحی ملل مشهد می باشد. اولین پل معلق شیشه ای کشور نیز در این مجموعه قرار خواهد داشت.

آدرس: مشهد، تقاطع بزرگراه شهید بابا نظر و بلوار شهید آوینی

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری ملل روی نقشه مشهد


بازار جنت مشهد در خیابان جنت جنوبی که از خیابان چمران شروع شده و به خیابان امام خمینی و باغ ملی منتهی می شود قرار دارد. ورود اتومبیل‌ها به این خیابان ممکن نمی باشد و در صورتیکه قصد گشت و گذار و خرید در بازار جنت را دارید می بایست خودرو خود را در خیابان‌های اطراف پارک کنید. این راسته بازار در گذشته جزیی از محله‌ای بزرگ به شمار می‌آمد که در قسمت مرتفع و بلند شهر شامل ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت. بازار جنت بیشتر محل عرضه انواع پوشاک و کیف و کفش می‌باشد. در نزدیکی خیابان جنت میدان سعدی (فلکه سراب) قرار دارد که این میدان و خیابان سعدی بورس فروش لوازم الکترونیک، صوتی و تصویری مشهد می‌باشد.

آدرس: مشهد، خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی، خیابان جنت

  • مشاهده موقعیت بازار جنت روی نقشه مشهد


با توجه به استقبال از مجتمع تجاری فردوسی یک و نیز بوجود آمدن شلوغی و ازدحام خودروها پروژه ساخت مجتمع تجاری فردوسی‌۲ مشهد با هفت طبقه پارکینگ به ظرفیت هزار و سیصد خودرو در نزدیکی بازار فردوسی یک طراحی شد. این پروژه مراحل انتهایی ساخت را طی کرده و به زودی افتتاح خواهد شد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار شهید مفتح

 

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری فردوسی 2 روی نقشه مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح  با ۷۲۵ واحد تجاری و در چهار طبقه واقع شده است. تنوع زیاد در محصولات عرضه شده در مجتمع تجاری فردوسی مشهد همراه با قیمت نسبتا پایین کالاها باعث استقبال از این مجتمع گردیده است. در طبقه منفی یک، بازار فردوسی سیسمونی نوزاد و لباس کودک، طبقه همکف پوشاک آقایان و خانم‌ها و در طبقه مثبت یک بورس مانتو، روسری و طبقه دوم لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر به فروش می‌رسد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۵۳۰۰۱

بازار فردوسی مشهد

مرکز تجاری فردوسی مشهد

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری فردوسی روی نقشه مشهد


مجتمع تجاری خورشید مشهد در خیابان احمدآباد بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا قرار دارد. مجتمع تجاری خورشید در نه طبقه شامل ۴۹ واحد تجاری، واحدهای اداری و پارکینگ ساخته شده است. مجتمع تجاری خورشید مشهد یکی از شیک ترین پاساژها و مراکز خرید شهر مشهد می‌باشد که در یکی بهترین و پر رفت و آمد ترین نقاط شهر واقع شده است. انواع پوشاک، کیف، شال و روسری و لوازم آرایشی و بهداشتی عمده محصولات ارائه شده در مرکز خرید خورشید است. پیشنهاد ما به شما عبور از پل عابری که در مجاورت این مجتمع بر روی سه راه راهنمایی مشهد بنا شده است، می‌باشد، فضای داخلی این پل سر بسته به صورت داخل موزه ساخته شده و دارای آب نما، آکواریم و موارد دیدنی جالب است. قنادی طوسی از معروف‌ترین شیرینی فروشی‌های مشهد مجاور  مجتمع تجاری خورشید واقع شده است.

آدرس : مشهد، بلوار احمدآباد، روبروی سه راه راهنمایی

مرکز تجاری خورشید مشهد

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری خورشید روی نقشه مشهد

 

مجتمع تجاری توس ونک مشهد در میدان شهدا، خیابان شیرازی، حاشیه شیرازی ۲ ساخته شده است. مجتمع تجاری اقامتی توس ونک در ۱۰ طبقه ساخته شده و دارای پارکینگ است از جمله امتیازهای آن قرار گرفتن در کنار حرم امام رضا(ع) و دسترسی آسان آن به خیابان های اصلی مشهد می‌باشد.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی‌۲ ، نرسیده به حرم امام رضا (ع)

  • مشاهده موقعیت مجتمع تجاری توس ونک روی نقشه مشهد

 

لطفا جهت مشاهده ویدیو در سایز بزرگ پس از پخش ویدیو بر روی فلش گوشه راست پایین تصویر کلیک کنید.

 

مراسم شام غریبان در حرم امام رضا(ع) - قسمت اول

مراسم شام غریبان در حرم امام رضا(ع) - قسمت دوم

 

پارک ملی تندوره - گنجینه حیات وحش خراسان رضوی

 

پارک کوهسنگی مشهد

 

حرم امام رضا (ع)

 

باغ گیاه‌شناسی مشهد

 

آبشار اخلمد مشهد

 

سرزمین موج‌های آبی مشهد

 

خلاصه امکانات هتل درویشی مشهد

 

 سرسره سیصد متری موج‌های آبی مشهد

 

پیست اسکی شیرباد مشهد

  

تونل باد صبا مشهد

پارک مینیاتور مشهد

 

 
   
   
   

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو