ََAdmin1

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان شهید اندرزگو ۱۷ ، کوچه شوکت الدوله

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۸۹۳۰۰

وب سایت هتل شارستان مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه             فاصله تا حرم: پیاده ۸ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۰ دقیقه

هتل شارستان مشهد سه ستاره بوده و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل شارستان مشهد دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد (افزایش ظرفیت ندارد)، اتاق سه تخته فولبرد (افزایش ظرفیت ندارد)، سوئیت یک خوابه چهار تخته فولبرد ( قابلیت افزایش تا یک نفر را دارد) و تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. هتل شارستان مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، نمازخانه، کافی نت، خدمات پزشکی، فروشگاه، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها بدون هزینه، کافی شاپ، خدمات خانه داری و صبحانه را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل شارستان مشهد پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو و رستورانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر را دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل شارستان روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو ۱۷

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۳۲۹۷۰

وب سایت هتل نور مشهد:  www.noorhotel.com

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه              فاصله تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین۱۰ دقیقه

هتل نور مشهد یکی از شیک‌ترین هتل‌های سه ستاره نزدیک به حرم می‌باشد که دارای اتاق‌های دو تخته (ظرفیت آن تا یک نفر اضافه می شود)، آپارتمان یک خوابه ( دارای دو تخت و ظرفیت چهار نفر اضافه را دارد)، آپارتمان دو خوابه چهار نفره ( دارای چهار تخت و ظرفیت اضافه ندارد)، آپارتمان سه خوابه ( دارای شش تخت و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)  و در تمام اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل نور مشهد تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس فرنگی، حمام، صندوق امانات وجود دارد. در هتل نور مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، سالن کنفرانس، روم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها بدون هزینه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات وجود دارد، صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. هتل نور مشهد پارکینگ مشترک با مرکز تجاری مجاور دارد و رستوران آن نیز ظرفیت۴۰۰ نفر را دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل نور روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع) ۵

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۱۴۸۳۰

وب سایت هتل سایه مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه            فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۰ دقیقه

هتل سایه مشهد دارای ۸۰ اتاق است. هتل سایه دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته است (امکان افزایش ظرفیت یک نفر را دارند) و تمام این اتاق‌ها دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام هستند. در لابی هتل سایه مشهد امکاناتی از قبیل آسانسور، سونا و جکوزی، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت وجود دارد و گاو صندوق اختصاصی و اینترنت در هر اتاق وجود دارد. در هتل سایه صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. قابل ذکر است که هتل سایه مشهد پارکینگ سرپوشیده و اختصاصی دارد و رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی نیز آماده سرویس دهی به مهمانان است.

  • مشاهده موقعیت هتل سایه روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، بلوار شهید قرنی، بین چهارراه ابوطالب و میدان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، روبروی پمپ بنزین

تلفن: ۰۵۱۳۷۲۷۷۴۱۴ الی ۲۰

وب سایت هتل صبا مشهد:  www.sabahotel.org

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۳۰ دقیقه             فاصله تا حرم: با ماشین۱۸ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۴۵ دقیقه

هتل صبا مشهد در ۱۰ طبقه بنا شده است که در ۸ طبقه آن ۸۹ اتاق قرار داشته و در یک طبقه آن نیز تالار پذیرای برای جشن‌ها ساخته شده است. در طبقه ۱+ هتل صبا رستوران و کافی شاپ ۲۴ ساعته قرار گرفته است و همچنین دارای رستوران تابستانی در فضای باز با ظرفیت ۶۵ نفر است. هتل صبا مشهد دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد (قابلیت ظرفیت نفر اضافه را ندارد)، اتاق یک تخته (ظرفیت نفر اضافه را ندارد)، اتاق دو تخته (افزایش ظرفیت ندارد)، سوئیت دو نفره ( ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، آپارتمان یک خوابه ( دارای دو تخت و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، آپارتمان دو خوابه ( دارای چهار تخت و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد) و تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. در لابی هتل صبا مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، نمازخانه، لاندری، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه، کافی شاپ، خدمات تور شهری، سرویس به حرم رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته،خدمات اتو، فکس، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، امکاناتی برای معلولین، سالن همایش، فروشگاه سوغاتی وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. قابل ذکر است که هتل صبا مشهد پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو در طبقات ۱- و ۲- دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل صبا روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، نبش بلوار صارمی

تلفن: ۰۵۱۳۸۶۸۰۰۰۱

وب سایت هتل شرکت نفت مشهد:  www.nafthotel.ir

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۴۵ دقیقه            فاصله تا حرم: با ماشین ۴۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۴۴ دقیقه

هتل شرکت نفت مشهد ساختمانی با ۹ طبقه در منطقه‌ی خوش آب و هوای مشهد قرار دارد. زائر سرای شرکت نفت مشهد دارای ۱۶۷ اتاق است. هتل شرکت نفت مشهد دارای اتاق‌های دو تخته، سوئیت یک خوابه ( دارای دو تخت و ظرفیت دو نفر اضافه را دارد) و تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام هستند. در لابی هتل شرکت نفت مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، فروشگاه و غرفه، کافی نت، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، سونا، جکوزی، استخر، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل شرکت نفت مشهد پارکینگ سرپوشیده و اختصاصی و رستوران نیز دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل شرکت نفت روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، جنب باغ نادری

تلفن:۰۵۱۳۲۲۱۸۶۰۷

وب سایت هتل نیایش مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۱ دقیقه         فاصله تا حرم: با ماشین ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۵ دقیقه

هتل نیایش مشهد هتلی سه ستاره است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد به گونه‌ای که منظره قابل رویت از بعضی اتاق‌ها حرم است. البته لابی هتل نیایش در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است و اتاق‌های هتل نیایش نیز تمیز است. هتل نیایش مشهد دارای اتاق‌های دو تخته (ظرفیت آن تا یک نفر اضافه می‌شود)، اتاق دو تخته فولبرد منو باز (تنها دارای دو تخت است)، اتاق دو تخته فولبرد منو بسته (تنها دارای دو تخت است و ظرفیت نفر اضافه را ندارد)، سوئیت یک خوابه ( دارای دو تخت و ظرفیت دو نفر اضافه را دارد) و در تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی، حمام وجود دارد. در لابی هتل نیایش مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، خود پرداز، کافی نت، نمازخانه، رم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها با هزینه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل نیایش مشهد پارکینگ ندارد و رستوران آن نیز ظرفیت ۱۱۰ نفر را دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل نیایش روی نقشه مشهد

 

 

آدرس: مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آیت الله بهجت ۲ ، پشت باغ نادری

تلفن: :۰۵۱۳۲۲۸۰۲۱۸

وب سایت هتل آفاق مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۲ دقیقه           فاصله تا حرم: با ماشین ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۰ دقیقه

هتل آفاق مشهد در ۸ طبقه بنا شده است که دارای ۶۰ اتاق است. هتل آفاق مشهد در روبروی باغ نادری قرار دارد و هتل آفاق مشهد دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد (ظرفیت اضافه ندارد)، اتاق سه تخته فولبرد (ظرفیت اضافه ندارد)، اتاق چهار تخته فولبرد (افزایش تا یک نفر را دارد)، سوئیت دو خوابه فولبرد ( شش نفره) و تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. در لابی هتل آفاق مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، نمازخانه، رم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، کافی شاپ، خدمات خانه داری وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل آفاق مشهد پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو و رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر را دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل آفاق روی نقشه مشهد

 

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، انتهای بازار سرشور، نبش سرشور ۳۶

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۵۹۲۵۰

وب سایت هتل سیمرغ مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه         فاصله تا حرم: پیاده یک ربع

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۵ دقیقه

هتل سیمرغ فیروزه مشهد هتلی آپارتمانی در ۱۱ طبقه بنا شده است و در هتل سیمرغ فیروزه مشهد ۶۵ آپارتمان یک خوابه دو نفره که قابلیت افزایش تا دو نفر را دارد، موجود است که در آپارتمان‌های هتل سیمرغ فیروزه مشهد تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام وجود دارد. در لابی هتل سیمرغ فیروزه مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، نمازخانه، اینترنت در لابی و آپارتمان‌ها، کافی شاپ، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی را وجود دارد و صبحانه نیز به مسافران ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل سیمرغ فیروزه مشهد پارکینگ و رستوران ندارد.

  • مشاهده موقعیت هتل سیمرغ روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، مجموعه ورزشی ارشاد

تلفن روابط عمومی مجموعه ارشاد مشهد: ۰۹۱۵۰۰۲۶۰۰۴

ساعات کار مجتمع: ۱۰صبح تا ۱۰ شب

در باشگاه کارتینگ ارشاد مشهد شرایط استفاده عموم مردم برای استفاده از کارت فراهم آماده هست. علاوه بر این در باشگاه کارتینگ ارشاد مشهد آموزش رانندگی با کارت به صورت حرفه‌ای در تمامی رده‌های سنی انجام می‌گیرد. باشگاه کارتینگ ارشاد از قویترین باشگاه‌های کشور می‌باشد و همچنین اقدام به برگزاری هفتگی مسابقات کرده است. 

وب سایت مجموعه ارشاد مشهد: ershadkarting.com

 

  • مشاهده موقعیت باشگاه کارتینگ ارشاد روی نقشه مشهد


آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز، روبروی نمایندگی سایپا

مدیریت مجتمع تفریحی ورزشی جام جم مشهد: آقای رحیمی          تلفن: ۰۹۱۵۸۹۰۰۰۸۹

ساعات کار مجتمع: ۱۰صبح تا ۱۰ شب

در مجتمع تفریحی ورزشی جام جم مشهد سالن چند منظوره برای ورزش‌های گروهی فوتسال، والیبال و بسکتبال موجود می‌باشد و همچنین در مجتمع تفریحی ورزشی جام جم مشهد پیست کارتینگ برای علاقه مندان به این رشته ورزشی وجود دارد و البته در مجتمع تفریحی ورزشی جام جم مشهد بزرگترین زمین پینت بال شرق کشور قرار دارد که علاقه مندان به بازی پینت بال در مشهد می‌توانند به این مجتمع تفریحی ورزشی مراجعه کنند. 

  • مشاهده موقعیت مجتمع تفریحی ورزشی جام جم روی نقشه مشهد

 


مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو