ََAdmin1

آدرس: مشهد، خیابان آیت الله شیرازی، شیرازی ۳ ، کوچه آستانه پرست، کوچه مسجد ملا هاشم

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۵۶۲۱۲-

وب سایت هتل طبرستان مشهد: tabarestanhotel.ehkh.ir

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۳۰ دقیقه    فاصله تا حرم: پیاده ۱۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۵ دقیقه

هتل طبرستان مشهد یکی از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد می‌باشد که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. هتل طبرستان مشهد دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است و تمام این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. همچنین امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، روم سرویس، اینترنت در لابی رایگان، خدمات خانه داری، سالن اجتماعات نیز در هتل طبرستان مشهد وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. هتل طبرستان مشهد کافی شاپ و رستوران نیز دارد. 

  • مشاهده موقعیت هتل طبرستان روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان آزادی، چهارراه شهدا

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۸۰۹۶۱- ۰۵۱۳۲۲۸۰۹۶۲

وب سایت هتل آذربایجان مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۳۰ دقیقه      فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۵ دقیقه

هتل آذربایجان مشهد هتلی متوسط در محلی مناسب در مشهد می‌باشد. هتل آذربایجان مشهد دارای اتاق‌های دو تخته (ظرفیت دو نفر را دارد)، اتاق سه تخته (ظرفیت سه نفر را دارد)، اتاق چهار تخته (ظرفیت چهار نفر را دارد)، پنج تخته (ظرفیت پنج نفر را دارد) و تمام اتاق‌های هتل آذربایجان مشهد امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام را دارند. در هتل آذربایجان مشهد امکانات و خدماتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، روم سرویس، اینترنت در لابی رایگان، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری، فروشگاه وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل آذربایجان مشهد پارکینگ و رستوران نیز دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل آذربایجان روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع) ۱۸

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۵۲۶۰۰

وب سایت هتل فردیس مشهد:  -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۳۰ دقیقه    فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۰ دقیقه

هتل فردیس مشهد در فاصله نزدیکی از حرم مطهر قرار دارد و در ۱۰ طبقه در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده است. هتل فردیس مشهد ۷۰ اتاق و دو طبقه پارکینگ دارد. هتل فردیس دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. امکانات و خدمات هتل فردیس مشهد شامل لابی، اینترنت در لابی، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات خانه داری، صندوق امانات، گشت درون و برون شهری، سرویس به حرم، کافی نت، صبحانه ، رستوران و کافی شاپ می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل فردیس روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، میدانبیتالمقدس، اولخیابانخسروینو

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۱۲۲۲۹

وبسایت هتل قدس مشهد: www.kosarhotels.com

فاصلهتافرودگاه: باماشین۲۰دقیقه          فاصلهتاحرم: پیاده۸دقیقه     

فاصلهتاراهآهن: باماشین۲۵دقیقه

هتل قدس مشهد ۶۶ اتاق و سوئیت دارد و با توجه به اینکه در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است، مهمانان هتل قدس مشهد می‌توانند پیاده، به راحتی به درب باب الجواد حرم مطهر رفته و به زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) بپردازند. هتل قدس دارای سوئیت دو خوابه که ظرفیت اصلی آن ۵ نفرمی‌باشد ولی تا ۷ نفر قابل پذیرش می‌باشد و همچنین اتاق‌های دو تخته و سه تخته نیز بدون قابلیت افزایش ظرفیت نیز دارد. داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قدس مشهد امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام وجود دارد. همچنین از دیگر امکانات و خدمات هتل قدس مشهد مواردی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن‌های کنفرانس و آمفی تئاتر را می توان اشاره کرد. صبحانه نیز در هتل قدس به مهمانان ارائه می‌شود. قابل ذکر است که هتل قدس پارکینگ با ظرفیت ۷۰ خودرو داشته و رستوران هتل قدس مشهد نیز با ظرفیت ۲۲۰ نفر آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و لبنانی می‌باشد.

  • مشاهده موقعیت هتل قدس روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)

تلفن: ۰۵۱۳۳۶۶۴۵۱۶ الی ۱۹

وب سایت هتل ادریس مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه       فاصله تا حرم: پیاده یک دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل ادریس مشهد نزدیک‌ترین هتل دو ستاره به حرم امام رضا (ع) می‌باشد. هتل ادریس دارای اتاق‌های دو تخته ( قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، آپارتمان یک خوابه ( دو تخته، قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، آپارتمان دو خوابه ( چهار تخته، قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، آپارتمان سه خوابه ( شش تخته، قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد) بوده و تمام اتاق‌های هتل ادریس مشهد امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. در هتل ادریس مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، رم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها با پرداخت هزینه، کافی شاپ، صندوق امانات، آرایشگاه وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. همچنین هتل ادریس مشهد پارکینگی با ظرفیت ۷۰ خودرو داشته و رستوران آن با دو سالن ظرفیت ۳۰۰ نفر را دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل ادریس روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، چهارراه شهدا به سمت چهارراه خسروی، انتهای کوچه مخابرات

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۰۷۶۶

وب سایت هتل آپارتمان امیرکبیر مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه             فاصله تا حرم: پیاده ۱۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل آپارتمان امیرکبیر مشهد در نزدیکی باغ و آرامگاه نادری قرار دارد. هتل امیرکبیر آپارتمان‌های یک خوابه (تعدادی از آنها دارای سه تخت و یک ظرفیت اضافه و تعدادی نیز دارای چهار تخت و یک نفر اضافه هستند) و آپارتمان‌های دو خوابه ( تعدادی از آنها دارای چهار تخت و یک ظرفیت اضافه و تعدادی نیز دارای پنج تخت و یک نفر اضافه هستند) تشکیل شده است و در این واحدها امکانات رفاهی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی ، حمام وجود دارند. سایر امکانات هتل امیر کبیر مشهد شامل لابی، آسانسور، نمازخانه، رم سرویس، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، رستوران می‌باشد. صبحانه نیز در هتل امیرکبیر به مهمانان ارائه می‌شود.

  • مشاهده موقعیت هتل آپارتمان امیرکبیر روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بعد از امام رضا ۲۳ ، نرسیده به فلکه برق

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۴۸۷۷ – ۰۵۱۳۸۵۲۴۳۲۶

وب سایت هتل پانیذ مشهد:  www.panizhotel.ehkh.ir

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۴۰ دقیقه       فاصله تا حرم: پیاده ۲۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۰ دقیقه

هتل پانیذ مشهد هتلی با ۳۸ اتاق و سوئیت است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. هتل پانیذ مشهد دارای اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های یک خوابه و سوئیت‌های دو خوابه تشکیل شده است و در واحدهای هتل پانیذ امکانات رفاهی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی، حمام وجود دارند. هتل پانیذ مشهد با امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، رم سرویس، اینترنت در لابی و واحد‌ها، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، چایخانه در بام هتل، سالن کنفرانس، گشت درون و برون شهری، رستوران و کافی شاپ در خدمت مهمانان است. صبحانه نیز در این هتل به مهمان‌ها ارائه می شود.

  • مشاهده موقعیت هتل پانیذ روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، کوچه نوغان

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۵۱۳۳۰

وب سایت:هتل نگین مشهد 

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۴۰ دقیقه      فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل نگین مشهد از هتل‌های نزدیک به حرم می‌باشد. هتل نگین مشهد در شش طبقه ساخته شده و دارای چهل اتاق شامل دو تخته فولبرد ( قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق سه تخته فولبرد (قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق چهار تخته فولبرد ( قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، پنج تخته فولبرد (قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد). تمام اتاق‌های هتل نگین مشهد امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. هتل نگین مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، رم سرویس، لاندری، اینترنت رایگان در لابی ، کافی شاپ، صندوق امانات وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. شایان ذکر است که هتل نگین مشهد پارکینگ ندارد و رستورانی به ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل نگین روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۶۵۲۲

وب سایت هتل جواهری مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه       فاصله تا حرم: پیاده ۶ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل جواهری مشهد در نزدیکی مراکز خرید و حرم قرار دارد. هتل جواهری مشهد دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد ( قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق سه تخته فولبرد (قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق چهار تخته فولبرد ( قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، پنج تخته فولبرد و تمام اتاق‌های هتل جواهری امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام دارند. هتل جواهری مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق‌ها رایگان، کافی شاپ، صندوق امانات وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته هتل جواهری مشهد پارکینگ نداشته و رستوران آن ظرفیت ۱۳۰ نفر را دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل جواهری روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان اندرزگو، بعد از کوچه شوکت

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۲۶۶۳

وب سایت هتل بستان مشهد:

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۳۰ دقیقه           فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل بستان مشهد هتلی آپارتمانی است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و دارای ۲۴ واحد اقامتی است که از اتاق‌های دو تخته، آپارتمان‌های یک خوابه و آپارتمان‌های دو خوابه تشکیل شده است و در واحدهای اقامتی هتل بستان مشهد امکانات رفاهی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی ، حمام وجود دارند. در لابی هتل آپارتمان بستان مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، رم سرویس، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، پارکینگ سر پوشیده، رستوران وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود.

  • مشاهده موقعیت هتل آپارتمان بستان روی نقشه مشهد

 

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو