ََAdmin1

 آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۷۴

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۴۰۲۶ - ۰۵۱۳۸۵۹۸۷۵۲ و ۵۳

وب سایت هتل ارم مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه     فاصله تا حرم: با ماشین ۲۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل ارم مشهد در ۸ طبقه و بیش از ده سال است که به زائرین خدمت رسانی می‌کند و البته در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. هتل ارم مشهد در نزدیکی پایانه اتوبوسرانی مشهد قرار گرفته و دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد و دو تخته ( یک تخت دبل)، اتاق سه تخته فولبرد ( یک تخت دبل و یک تخت سینگل، قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق پنج تخته فولبرد ( یک تخت دبل و سه تخت سینگل) می‌باشد. تمام این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، حمام، مبلمان و مینی بار غیر رایگان دارند. در هتل ارم مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه، صندوق امانات، کافی شاپ و پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. قابل ذکر است که هتل ارم مشهد پارکینگ ندارد. رستوران هتل ارم مشهد ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد و غذای ایرانی سرو می‌کند.

  • مشاهده موقعیت هتل ارم روی نقشه مشهد

 

 

آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، کوچه بهمن (طبرسی ۱۹ )

تلفن: ۰۵۱۳۳۶۸۶۷۹

وب سایت هتل مدرس مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه      فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل مدرس مشهد در سال ۱۳۷۲ در نزدیک حرم امام رضا بنا شده است. هتل مدرس مشهد که در مجاورت مجتمع تجاری شارستان مشهد قرار، دارای اتاق‌های دو تخته (دو تخته، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، اتاق سه تخته ( ظرفیت سه نفر را دارد)، سوئیت پنج نفره ( ظرفیت پنج نفر را دارد) بوده و تمام این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس فرنگی و ایرانی، حمام را دارند. در هتل مدرس مشهد امکاناتی از قبیل لابی، نمازخانه، خدمات خانه داری، رم سرویس، کافی نت، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، گیم نت وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. قابل ذکر است که هتل مدرس مشهد پارکینگ سرپوشیده و اختصاصی دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل مدرس روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 11

تلفن: -

وب سایت هتل اندیشه مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه        فاصله تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۰ دقیقه

هتل اندیشه مشهد هتلی دو ستاره است که در خیابان نواب صفوی و فاصله نزدیکی از ضلع شرقی حرم امام رضا واقع شده است. پارک بزرگ وحدت نیز در فاصله کمی از این هتل واقع شده است.

  • مشاهده موقعیت هتل اندیشه روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۴

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۵۶۶۱۲

وب سایت هتل ایساتیس مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۱۵ دقیقه       فاصله تا حرم: با ماشین ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۵ دقیقه

هتل ایساتیس مشهد هتلی دو ستاره است که در ۸ طبقه در سال ۱۳۹۲ بنا شده است. هتل ایساتیس مشهد دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد (یک تخت دبل، قابلیت افزایش ظرفیت را ندارد)، اتاق سه تخته فولبرد (یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، اتاق چهار تخته فولبرد ( یک تخت دبل و دو تخت سینگل) بوده و تمام این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، حمام دارند. در هتل ایساتیس مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، نمازخانه، لاندری، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه، کافی شاپ، رم سرویس، صندوق امانات وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل ایساتیس مشهد پارکینگ نداشته و رستورانی با ظرفیت ۱۶۰ نفر دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل ایساتیس روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۲ ، بعد از چهارراه اول، پلاک ۶/۱۱

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۸۱۴۱۵

وب سایت هتل شاکر مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین سی دقیقه       فاصله تا حرم: پیاده پانزده دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین پانزده دقیقه

هتل شاکر مشهد هتلی دو ستاره و خوب است که در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است. از لحاظ دسترسی هتل شاکر مشهد به ترمینال اتوبوس بسیار نزدیک است، همچنین بازار هفده شهریور نیز به هتل شاکر نزدیک است.

  • مشاهده موقعیت هتل شاکر روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۶ ، کوچه رفیعی، پلاک ۱۰۴

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۵۰۵۰۴

وب سایت هتل حلما مشهد: helmahotel.com

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۱۸ دقیقه       فاصله تا حرم: پیاده ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل حلما مشهد در سال ۱۳۹۴ در ۱۰ طبقه احداث شده است و در مجموع دارای ۷۰ واحد اقامتی است. هتل حلما مشهد دارای اتاق‌های دو تخته (یک تخت دبل، قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق دو تخته توئین ( دو تخت سینگل، قابلیت افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، اتاق سه تخته ( یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، آپارتمان یک خوابه چهار نفره ( یک تخت دبل و دو تخت سینگل) بوده و تمام این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس فرنگی، حمام دارند. در هتل حلما مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، نمازخانه، امکانات برای معلولین، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، فتوکپی و فکس، دستگاه واکس کفش، خدمات اینترنتی، اینترنت در لابی و اتاق‌ها با پرداخت هزینه، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، سیستم درب‌ها کارتی وجود دارد. رستوران هتل حلما مشهد در طبقه همکف با ظرفیت ۸۰ نفر، با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده خدمت رسانی به مهمان‌ها می‌باشد همچنین صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. هتل حلما مشهد پارکینگ به ظرفیت ۱۰ خودرو دارد. کارمندان هتل حلما مشهد مسلط به زبان انگلیسی هستند.

  • مشاهده موقعیت حلما روی نقشه مشهد

 

در حال حاضر مراکز زیر در شهر مشهد به صورت شبانه‌روزی خدمات سونوگرافی، سی تی اسکن و رادیولوژی ارائه می‌کنند. با کلیک بر روی آدرس می توانید محل مرکز را بر روی نقشه مشاهده فرمایید:

 

مرکز تصویر برداری شبانه‌روزی مشهد

آدرس

تلفن

پارسیان

مشهد، میدان امام رضا، ابتدای خیابان رازی، رو به روی انتشارات به نشر، ساختمان پزشکان رازی، طبقه همکف

۰۵۱۳۸۵۳۹۹۶۰

 

آدرس: مشهد، بلوار جمهوری اسلامی

تلفن: ۰۵۱۳۴۳۴۵۶۵- ۰۵۱۳۴۳۴۵۷۰

وب سایت هتل جهانگردی مشهد:-

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه      فاصله تا حرم: پیاده ۳۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۵ دقیقه

هتل جهانگردی مشهد دارای اتاق‌های دو تخته، سوئیت و ویلا است و تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، صندوق امانات، آشپزخانه مجهز می‌باشند. در هتل جهانگردی مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، خدمات خانه داری، روم سرویس، نمازخانه، لاندری، ترانسفر، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، کافی شاپ و رستوران وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. قابل ذکر است که هتل جهانگردی مشهد پارکینگ نیز دارد. هتل جهانگردی مشهد در فاصله‌ای بسیار نزدیک از فرودگاه مشهد قرار گرفته و همچنین از حرم امام رضا (ع) هم چندان دور نیست. از مزیت‌های این هتل، محیط طبیعی زیبا و واقع شدن در مجاورت باغ گیاه‌شناسی مشهد می‌باشد. 

  • مشاهده موقعیت هتل جهانگردی روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان مدرس (دروازه طلایی)، نبش مدرس ۱

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۱۶۱۶۲

وب سایت هتل فردوسی مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۳۰ دقیقه         فاصله تا حرم: با ماشین ۱۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۵ دقیقه

هتل فردوسی مشهد در سال  ۱۳۷۶ ساخته شده است. هتل فردوسی مشهد در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است. هتل فردوسی مشهد  دارای اتاق‌های یک تخته (یک تخت سینگل )، دو تخته (یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، دو تخته فولبرد (یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، آپارتمان یک خوابه دو نفره (یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، سوئیت دو خوابه چهار نفره فولبرد (دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل است، ظرفیت یک نفر اضافه دارد)، سوئیت دو خوابه ۴ نفره (یک تخت دبل و دو تخت سینگل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد) و تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، صندوق امانات، آشپزخانه دارند. در لابی هتل فردوسی مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، خدمات خانه داری، رم سرویس، نمازخانه، لاندری، خودپرداز، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کافی شاپ به صورت شبانه‌روزی، اینترنت رایگان در لابی وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل فردوسی مشهد پارکینگ سرپوشیده و روباز دارد. رستوران صبحانه خوری هتل فردوسی مشهد در طبقه اول هتل فردوسی قرار گرفته و دارای ظرفیت ۱۵۰ نفره است و رستوران چشم انداز هتل فردوسی مشهد در طبقه دهم هتل فردوسی است که ظرفیت در حدود ۳۵۰ نفر دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل فردوسی روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خیابان خسروی نو، شهید اندرزگو ۱۲ (آیت الله خامنه ای)، کوچه شهید قنادی

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۳۳۳۱۱

وب سایت هتل صادقیه مشهد: sadeghiye-hotel.com

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه         فاصله تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۸ دقیقه

هتل صادقیه مشهد در سال ۱۳۸۵ در نزدیکی حرم افتتاح شده است. هتل صادقیه مشهد دارای اتاق‌های دو تخته (یک تخت دبل دارد)، اتاق دو تخته فولبرد (یک تخت دبل، صبحانه، نهار و شام دارد)، اتاق سه تخته (یک تخت دبل و یک تخت سینگل دارد)، اتاق سه تخته فولبرد (یک تخت دبل و یک تخت سینگل، صبحانه، نهار و شام دارد)، آپارتمان دو خوابه (دارای دو تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه دارد)، آپارتمان دو خوابه فولبرد (دارای دو تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه دارد)، اتاق چهارتخته ( یک تخت دبل و دو تخت سینگل) و اتاق چهار تخته فولبرد (یک تخت دبل و دو تخت سینگل) و تمام این اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل صادقیه مشهد تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، صندوق امانات، آشپزخانه، مینی بار غیررایگان دارند. در لابی هتل صادقیه مشهد امکاناتی از قبیل لابی، آسانسور، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته ، رم سرویس، نمازخانه، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، رستوران با انواع غذاها، کافی شاپ، فروشگاه، اینترنت رایگان در واحدها و لابی وجود دارد و صبحانه نیز به مهمان‌ها ارائه می‌شود. البته قابل ذکر است که هتل صادقیه مشهد پارکینگ دارد.

 

  • مشاهده موقعیت هتل صادقیه روی نقشه مشهد

 

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو