ََAdmin1

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، خیابان اندرزگو، اندرزگو ۱۷ ،کوچه دوم، سمت راست، جنب فاطمیه شیرازی ها

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۴۱۶۰۲

وب سایت هتل گل سرخ مشهد: golesorkh-hotel.com

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه          فاصله تا حرم: پیاده ۵ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۵ دقیقه

هتل گل سرخ مشهد از هتل‌های یک ستاره مشهد می‌باشد که محیطی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل گل سرخ مشهد دارای اتاق‌های دو نفره خاصی است به گونه‌ای که با یک درب به اتاق مجاور متصل شده و اگر این اتاق‌ها را خانواده‌ها رزرو نمایند می‌توانند از داخل اتاق‌ها رفت و آمد کرده و در نزدیکی هم باشند. اتاق‌های دو تخته ( یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، سوئیت دو نفره (یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)، سوئیت سه نفره (یک تخت دبل و یک تخت سینگل، افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد)، سوئیت چهار نفره (یک تخت دبل و دو تخت سینگل، ظرفیت یک نفر اضافه را دارد) و تمامی واحدها مبل، تلویزیون، یخچال، تلفن، سرویس بهداشتی و حمام دارند. هتل گل سرخ مشهد دارای لابی مجلل و بسیار شیک است، همچنین آسانسور، روم سرویس، اتاق ملاقات، صندوق امانات، خشکشویی، سینما خانواده، راهنمای بلیط پرواز، رستوران و کافی شاپ دنج دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل گل سرخ روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان ۱۷ شهریور، جنب پاساژ کویتی‌ها

تلفن: ۰۵۱

وب سایت هتل سفیران مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۰ دقیقه             فاصله تا حرم: با ماشین ۷ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۱۸ دقیقه

هتل سفیران مشهد در نزدیکی مرکز خرید کویتی‌ها قرار دارد. هتل سفیران مشهد اتاق‌های دو تخته (یک تخت دبل)، اتاق سه تخته (یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، اتاق دو تخته توئین (دو تخت سینگل)، اتاق چهار تخته (یک تخت دبل و دو تخت سینگل) در داخل واحدها مبلمان، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام وجود دارد. هتل سفیران مشهد لابی زیبا، آسانسور، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صرافی، نمازخانه، اینترنت در لابی رایگان و واحدها، سرویس به حرم، رستوران و کافی شاپ و پارکینگ دارد.

  • مشاهده موقعیت هتل سفیران روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۸۵۱۶

وب سایت هتل خورشید مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۴۵ دقیقه             فاصله تا حرم: با ماشین ۳۰ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۰ دقیقه

هتل خورشید مشهد در خیابان دانشگاه مشهد واقع است. در نزدیک هتل خورشید مشهد مجتمع تجاری زیست خاور، برج تجاری آلتون و دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است. هتل خورشید مشهد دارای واحدهای اقامتی دو خوابه ( یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه دارد)، سه خوابه ( یک تخت دبل و یک تخت سینگل، ظرفیت دو نفر اضافه را دارد)، اتاق چهار تخته ( یک تخت دبل و دو تخت سینگل، ظرفیت نفر اضافه ندارد) در داخل واحدها مبلمان، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، حمام وجود دارد. در هتل خورشید مشهد لابی زیبا، آسانسور، خدمات خانه داری، پذیرش سفر کارت، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی وایرلس، رستوران و پارکینگ در هتل خورشید مشهد موجود است.

  • مشاهده موقعیت هتل خورشید روی نقشه مشهد

 

آدرس: مشهد، ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ طوسی ۱۵

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۹۲۸۶۸

وب سایت هتل یکتا مشهد: -

فاصله تا فرودگاه: با ماشین ۲۵ دقیقه             فاصله تا حرم: پیاده ۹ دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین ۲۰ دقیقه

هتل یکتا مشهد در سال ۱۳۹۲ در نزدیکی حرم امام رضا (ع)، بازار رضا و هفده شهریور مشهد افتتاح شده است. هتل یکتا مشهد از ۲۰ واحد اقامتی در دو طبقه ساخته شده است. واحدهای اقامتی آن شامل سوئیت دو تخته (یک تخت دبل، ظرفیت یک نفر اضافه ای را ندارد)، سوئیت سه تخته (یک تخت دبل و یک تخت سینگل، ظرفیت نفر اضافه ای را ندارد)، سوئیت چهار تخته (یک تخت دبل و دو تخت سینگل، ظرفیت نفر اضافه ای را ندارد)، آپارتمان یک خوابه پنج نفره (دو تخت دبل و یک تخت سینگل، ظرفیت نفر اضافه ای را ندارد) در داخل واحدها مبلمان، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، حمام، سرویس بهداشتی، کمد موجود است. هتل یکتا مشهد لابی با ظرفیت ۲۰ نفر، آسانسور، نمازخانه، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، خدمات تور، آژانس مسافراتی، صرافی، خدمات تهیه بلیط، دستگاه فکس، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه دارد. رستوران هتل یکتا با ظرفیت ۸۸ نفر و کافی شاپ دنج هتل یکتا پذیرای مهمانان می‌باشد. هتل یکتا مشهد پارکینگ ندارد.

  • مشاهده موقعیت هتل یکتا روی نقشه مشهد

 

 برای دانلود بر روی لینک‌ها کلیک کرده و یا کدهای تصویری را با گوشی اسکن کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید خرید بلیط اتوبوس
اپلیکیشن خرید آنلاین بلیط اتوبوس را می توانید ازطریق لینک بالا و یا با اسکن کد QR روبرو به صورت مستقیم توسط گوشی دانلود کنید. برای اینکار نیاز به داشتن کارت بانکی با رمز دوم و اینترنت دارید.

 برای دانلود بر روی لینک‌ها کلیک کنید و یا کدهای تصویری را با گوشی اسکن کنید.

دانلود اپلیکیشن IOS خرید بلیط قطار
شرکت رجا برای خرید آسانتر بلیط قطار اپلیکیشن هایی برای دستگاه های اندرویدی و گوشی های IOS فراهم کرده است. از طریق این اپلیکیشن ها و با داشتن رمز دوم می توانید بلیط قطار را تهیه کنید.

 برای دانلود بر روی لینک‌ها کلیک کرده و یا کدهای تصویری را با گوشی اسکن کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید خرید بلیط قطار
شرکت رجا برای خرید آسانتر بلیط قطار اپلیکیشن هایی برای دستگاه های اندرویدی و گوشی های IOS فراهم کرده است. از طریق این اپلیکیشن ها و با داشتن رمز دوم می توانید بلیط قطار را تهیه کنید.

 برای دانلود بر روی لینک‌ها کلیک کرده و یا کدهای تصویری را با گوشی اسکن کنید.

دانلود نرم افزارنقشه شهرها و راههای کشوربرای گوشی ها با سیستم عامل جاوا و سیمبین

نرم افزار شامل نقشه مراکز استان ها و شهرستان ها و شهرهای کوچک و نیز راه های ارتباطی کشور می باشد. گوشی های با سیستم عامل جاوا و سیمبین می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. نرم افزار توسط سازمان نقشه برداری با حجم سه و نیم مگابایت تهیه شده است.

 

 برای دانلود بر روی لینک‌ها کلیک کرده و یا کدهای تصویری را با گوشی اسکن کنید.

دانلود نرم افزار واقعیت افزوده شهر مشهد برای دستگاه های اندروید

نسخه 3.3

این نرم افزار جالب و کاربردی اطلاعات مفیدی در مورد مکان زیادی در شهر مشهد به شما ارئه می دهد. حجم این اپلیکیشن حدود سیزده مگابایت می باشد. 

 

برای دانلود بر روی لینک‌ها کلیک کرده و یا کدهای تصویری را با گوشی اسکن کنید. 

دانلود نرم افزار اندروید نقشه جامع و ترافیکمشهد

نسخه 4.0.4

این نرم افزار با حجمی در حدود هفت مگابایت توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد تهیه شده است. این نرم افزار برای اطلاع از ترافیک شهری و همچنین مسیریابی و یافتن امکانات شهری به کار می آید.

 

مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو