ََAdmin1

یکی از مجموعه‌های آبی مشهد استخر آبی هشتم مشهد می‌باشد که دارای استخر بزرگ، سونای خشک و بخار، سکوی پرش، سالن بدنسازی و استخر ویژه کودکان و .... است.

تلفن: 05136619341

آدرس: مشهد، قاسم آباد، بلوار حجاب، روبروی حجاب شرقی 1، استخرمجموعه آبی هشتم مشهد

 

 

  • مشاهده موقعیت استخر مجموعه آبی هشتم روی نقشه مشهد

 

استخر راد مشهد با امکانات کامل نظیر استخر کودکان، استخر بزرگسالان، سونا خشک و بخار، بوفه و ....

تلفن: 05138794998

آدرس: مشهد، میدان تلویزیون، انتهای نوفل لوشاتو، استخر راد

 

 

  • مشاهده موقعیت استخر راد روی نقشه مشهد

 

مجموعه آبی کارگران مشهد استخری است که در میدان فردوسی مشهد واقع شده، دارای استخر بزرگسالان، استخر مخصوص کودکان، سونا بخار و خشک، جکوزی و ....است. استخر کارگران مشهد همه روزه در ساعت‌های 10 الی 14 ویژه بانوان می‌باشد و در روزهای زوج از ساعت 16 الی 23 و در روزهای فرد از ساعت 18 الی 23 نیز مختص آقایان است.

تلفن: 05137250853

 آدرس: مشهد، میدان فردوسی، استخر کارگران مشهد

 

  • مشاهده موقعیت استخر کارگران روی نقشه مشهد

 

استخر مولای متقیان مشهد وابسته به آموزش و پروش ناحیه 7 مشهد می‌باشد. استخر مولای متقیان مشهد با کادری مجرب آماده آموزش (خصوصی و گروهی) به شما عزیزان می‌باشد. سانس ویژه خانم‌ها در روزهای زوج از ساعت 8 الی 16 و سانس ویژه آقایان نیز همه روزه از ساعت 17 الی 22:30 و هر سانس تفریحی نیز دو ساعت است.

تلفن: 05136226080

 

آدرس استخر مولای متقیان مشهد: مشهد، قاسم آباد، حجاب 52، چهارراه اول

 

  • مشاهده موقعیت استخر مولای متقیان روی نقشه مشهد

 

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 5، کوچه چهنو 4، هتل آپارتمان ماه عسل مشهد

فاصله تا فرودگاه: با ماشین 19 دقیقه               فاصله تا حرم: 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا راه آهن: با ماشین 14 دقیقه

امکانات هتل آپارتمان ماه عسل مشهد: هتل آپارتمان ماه عسل مشهد در 6 طبقه در نزدیکی حرم امام رضا ساخته شده است و دارای 20 واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی هتل ماه عسل دو نفره، سه نفره و چهار نفره می‌باشد و در تمام واحدهای اقامتی تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع موجود است و همچنین سرو صبحانه، نهار و شام نیز امکان پذیر است. امکانات عمومی هتل آپارتمان ماه عسل مشهد شامل آسانسور، لابی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت می‌باشد همچنین هتل آپارتمان ماه عسل به مراکز تفریحی، زیارتی و بازارها نزدیک می‌باشد.

 

  • مشاهده موقعیت هتل آپارتمان ماه عسل روی نقشه مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، نبش رجب زاده 3

فاصله تا فرودگاه: با ماشین 18 دقیقه                   فاصله تا حرم: با ماشین 5 دقیقه

فاصله تا راه آهن: با ماشین 14 دقیقه

تلفن: 05138583839

وب سایت هتل کارن:-

امکانات هتل کارن مشهد: هتل کارن مشهد جزء هتل‌های سه ستاره تازه تاسیس شده مشهد می‌باشد. هتل کارن مشهد در تیر ماه سال 1396 در خیابان امام رضا 8 مشهد و در 8 طبقه افتتاح شده است. هتل کارن مشهد از 63 اتاق متشکل شده است. البته قابل ذکر می باشد که هتل کارن مشهد به حرم امام رضا(ع) و بازارهای پر رونق و زائر پسند نیز نزدیک است. هتل کارن مشهد دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است و امکانات اختصاصی اتاق‌ها شامل تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، دمپایی،تلفن، یخچال، کمد لباس، مبلمان، حوله و دمپایی حمام و.... و امکانات عمومی هتل نیز اتاق چمدان، سرویس بهداشتی در لابی و راهرو‎ها، آسانسور، سیستم اعلان حریق، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صندوق امانات، نمازخانه، تلویزیون در لابی و خدمات هتل کارن به مهمانان خود شامل پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات تیکت، ترانسفر رفت و برگشت، خشکشویی، روم سرویس، خدمات اتوکشی و فکس و همچنین دارای رستوران نیز می‌باشد.

 

  • مشاهده موقعیت هتل کارن روی نقشه مشهد

 

از جمله امکانات هتل ثامن مشهد زمین پینت بال و والیبال ساحلی است. دوستداران هیجان و علاقمندان این رشته ها می‌توانند به این مکان رجوع کرده و یک بازی مفرح را در زمان های دو ساعته انجام بدهند. زمین بازی پینت بال هتل ثامن دارای انواع موانع استاندارد بازی پینت بال است. بازی در گروه‌های حداقل 8 نفر و حداکثر 16 نفره (بانوان و آقایان) انجام می‌گیرد در مجموعه پینت بال هتل ثامن رختکن و دستگاه کارت خوان موجود است.

آدرس: مشهد، انتهای وکیل آباد، امام رضا 2، هتل ثامن مشهد

تلفن: -

 

  • مشاهده موقعیت باشگاه پینت بال هتل ثامن روی نقشه مشهد

 

باشگاه پینت بال شوت ایکس مشهد جزء بزرگترین مجموعه سرپوشیده پینت بال شرق کشور است. در باشگاه پینت بال شوت ایکس مشهد شما میتوانید با حداقل 2 و حداکثر 14 نفر یک بازی دو ساعته را انجام دهید. در پینت بال شوت ایکس تمام تجهیزات مورد نیاز به شما داده می‌شود و همچنین باشگاه مجهز به دوربین مدار بسته است.

آدرس: مشهد، قاسم آباد، ابتدای بلوار حجاب، روبروی حجاب 1، جنب مجموعه آبی هشتم

تلفن: -

 

  • مشاهده موقعیت باشگاه پینت بال شوت ایکس روی نقشه مشهد

 

 

 

 

 

پرواز بر فراز آسمان در سایت پروازی پاراموتور و پاراگلایدر شاندیز مشهد امکان پذیر شده است و علاقه مندان به ورزش‌های هوایی می توانند با حضور در این سایت پروازی مجهز از این امکان بهره مند شوند.

در سایت پروازی پاراموتور شاندیز مشهد می‌توانید پرواز تفریحی به همراه خلبان مجرب داشته باشید. البته تنها افرادی می‌توانند پرواز را تجربه کنن که وزن آنان حداقل 20 کیلو و حداکثر وزنشان 90 کیلو باشد(بانوان و آقایان) . همچنین قبل از مراجعه حضوری به سایت پروازی حتما با تلفن هماهنگی به عمل آورید و رزرو انجام دهید. زمان پرواز نیز 10 دقیقه می‌باشد و فیلمبرداری نیز توسط خلبان و یا شما به صورت رایگان امکان پذیر است. مرکز دارای گواهینامه از سازمان هوایی کشور می‌باشد.

ساعت کار: 5 الی 8 صبح – 16 الی 19 عصر

 

آدرس: مشهد، میدان ولیعصر شاندیز، شهرک شهرستانی

تلفن: 09153199361

 

  • مشاهده موقعیت پاراموتور شاندیز روی نقشه مشهد


 


اتاق فرار و یا اسکیپ روم یک سرگرمی مهیج، گروهی و جدید در مشهد می‌باشد در اتاق فرار شما می‌توانید یا یک تیم که حداقل افراد آن 5 و حداکثر نیز 8 نفر می‌باشد (بانوان و آقایان) وارد یک اتاق شده که سناریو و تم مشخصی دارد و شما و تیمتان با حل معما‌‌های مربوط به بخش های مختلف بازی و با کشف سرنخ ها و پردازش اطلاعاتی که از محیط بدست می آورید در زمان محدود به سمت هدفی مشخص حرکت کنید. در واقع در اتاق فرار شما با پیدا کردن سرنخ های که شاید عدد، تصویر، نشان، نوشته ای رمز آلود بر روی دیوار و اشیاء، درون کشوها و کمدها ویا....... در زمان مشخص بازی از اتاق خارج شوید و اگر در حل معما بیش از حد گیر کردین با درخواستتان مدیر بازی با نشان دادن یک سرنخ شما را راهنمایی می کند.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، خیابان امین، نبش امین 4

تلفن: 09359691412

 

 

  • مشاهده موقعیت اتاق فرار روی نقشه مشهد


 


مشهد اینفو

راهنمای سفر و اطلاعات شهری مشهد

Copyright © 2017 Mashhad info All Rights Reserved

   به شبکه های اجتماعی مشهد اینفو بپوندید گوگل پلاس مشهد اینفو تلگرام مشهد اینفو